Viszlát!

Nehéz Kim búcsúját igazi búcsúként átélnem, mert nagyon keveset láttam játszani az utóbbi egy évben. Én már elbúcsúztam. A női tenisz és én nem vagyunk éppen jó barátok, de Kim más volt. Ő olyan ember, olyan játékos, akiért érdemes. Érdemes leülni, nézni a hullámzást, nézni azt, hogy nyer illetve veszít valaki esetleg 0-5-ről vagy 5-0-ról. Ez persze szörnyű leegyszerűsítése a női tenisznek, de nem vagyok egy bonyolult lélek, na. Ezzel persze elismerem, hogy Kim se volt más. Ő se volt stabil, neki is voltak érthetetlen vereségei és tudott nagyon rosszul játszani. De ha jól játszott azt élmény volt nézni. Már az első visszavonulása előtt ő volt a kedvencem, ezért is voltak ellenérzéseim Heninnel szemben, mert ugye miatta nem nyert annyit Kim. Tudom-tudom, hogy nem miatta, de ifjúság… Azóta persze látom és tudom, hogy mennyire kellene ebbe a mezőnybe Henin és mennyire kellene bele Kim is. De ennyi sérüléssel, ennyi kínnal-bajjal jó hogy abbahagyta. Jó döntés volt, ha nehéz is, ha nagyon is fog hiányozni. Közelében sincs senki a jelenlegi mezőnyben, aki ennyire szimpatikus lenne, mint ő. Ha játszani tudnak is még páran.

Voltak és lesznek is nagyobb bajnokok, mint ő. Eredményesebbek, már úgy értem. De Kim a tenisz egyik legnagyobb egyénisége volt és marad is még egy jó darabig.

Reklámok
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

