Federer-lányok UPDATE

Na, tehát úgy döntöttem, hogy mivel ennyit keresitek a lányokat -meg úgy néz ki jól, ha egy helyen vannak róluk a képek-, hogy  folyamatosan frissülni fog ez a poszt róluk 🙂

Első kép róluk!

Boldog Karácsonyt!

    • perfect
    • 2011 11 14

    Nagyon-nagyon köszönöm, hogy összeszedted a képeket és ha még frissülni is fog, az maga lesz számomra a tökély.
    Én “gyerekbolond” vagyok, imádom a törpöket, bárkiék is. Na meg ez a kétévestől az iskoláskorig tartó időszak, amikor már beszélnek, és az ember figyelheti, hogy fedezik fel a világot . Számomra ez nem csak csoda hanem nagyon nagyon szórakoztató is. 🙂

  1. @perfect Igazán szívesen, örülök, hogy tetszik! 🙂 Nagyon helyesek a lányok, tuti nem véletlen az se, hogy ez a legnépszerűbb posztunk. 😀

    • perfect
    • 2012 01 27

    Köszi a frissítésért. Nagyon jó, hogy még vannak akik betartják az ígéreteiket ! 🙂

    Olyan, de olyan irigy vagyok erre a két “nörszre”, na meg persze mindenkire , akiknek az ölében még ülnek ilyen kis törpék. Az enyém már sajnos kinőtt ebből a korból. 😦

    • Dvoják Ferencné
    • 2012 07 09

    Nagyon örültem, hogy megtaláltam ezt az oldalt !Végre láttam a kicsikről is képeket !Tegnap a győzelme után láttam őket először. Tündériek!!!! Nagy Féderer rajongó vagyok!KÖSZÖNÖM!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

