Amikor én még kissrác voltam

…vagy kislány.

Játszani fogunk, úgy döntöttem. De persze tudom, hogy teniszeznek is akiknek teniszezniük kell… Meg amúgy is csordogálnak hozzánk a hírek, Rog lemondta Shanghait, először Djoker is, de most úgy néz ki mégis megy, meg Pekingbe is, csak Bázel marad ki. Sőt, állítólag nősül is az ősszel! Mörcsi pedig lázadást szervez, sztrájkoljunk skacok felkiáltással, Michael Stich viszont kb azt üzente neki, hogy kussolj és dolgozz, öcsi! De mi most akkor is játszani fogunk! Jön jópár kép picur teniszezőkről, akiket jobban ismerünk nem picurként, a kérdés pedig az, hogy felismeritek-e őket? Lesznek nagyon könnyűek, meg nehezebbek is. Megoldásokat kommentben várom szeretettel.

Na a könnyebbség kedvéért a képek meg vannak számozva(de 17-es és 39-es nincs, véletlen, nyilván 😀 ). Van, akiről több kép is van, mint látjátok, ez nem tudom, hogy könnyebbség vagy éppen nehezítés. A játék értelmét, hogy megőrizzük címkék sem lesznek ehhez a poszthoz 😀

Reklámok
    • Celle
    • 2011 09 25

    Tejóég! Mennyi kép! 😀 Vannak egyértelmű darabok szerintem. Dzsóker, Clijsters, Davenport, Ana, Henin, Rafa, Fed, Rod… őket legalábbis tuti láttam. 😀 Némelyeket többször is. 😛 De hogy hányadik képen… passz, kicsit nehéz őket megszámolgatni. Az első pár kép viszont nagyon vicces! Ki lehet? Nem jövök rá. 😀 Pedig tök ismerős… lehet, hogy még beugrik. 😀

  1. @Celle Ha ráviszed az egeret a képre megjelenik a száma 😀 😀
    Róla jutott az egész eszembe, magamtól én se ismertem fel 😀

    • Celle
    • 2011 09 25
  2. @Celle Igen! 😀 😀

    • Celle
    • 2011 09 25

    @cathy07 A 38. Hingis, gondolom, ő is vicces. 😀 A 46. meg Szeles Mónika, ezt a képet se láttam még… nagyon büszke! 😀

  3. @Celle Helyes! 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

