Nadal szubjektív

Ez az egész ügy az alföldi rónaság meg a zordon Kárpátok problémája meggyőződésem szerint. Sosem értettem, ma se egészen értem, legfeljebb tolerálom a rónaságot a Kárpátok javára, meg van is egy olyan tippem, hogy a pusztaság-imádat amolyan dafke dolog, igazán sok értelme nincs is. Nehogy már a Kárpátok! Ez van az egész hőbörgés hátterében, hisz értelmes, jó ízléssel megáldott ember ezt másképp, mint én, egyszerűen nem is képzelheti. De végül is bánom én?  Legyen nektek a rónaság!

Csodálom, ám de nem szeretem Rafael Nadalt. Már csak azért sem, mert ő teniszes kínjaim legfőbb oka, szurkoló jól olyan kanyart nem vehet, ahogy ő marasztalta el Federert nem egyszer, nem kétszer. Mumusokat, zsákos embereket és más vándorcigányokat meg nem zárunk a szívünkbe. Az árulás. Aztán a tenisze se kifejezetten a szívem csücske – ha már baj kell, itt van alaposnak ez is. Elismerem a küzdeni tudását, tisztelem a nagyságát, lúdbörzőm a tehetségétől, még a bája is meghat néha, persze. De hogy szeressem is? Na azt ne várja. Nem egymásnak vagyunk mi teremtve, a helyzet az.

Ezúton küldöm üdvözletem minden Rafa-rajongónak, osztozva sorsukban, újra itt a Földön, köztünk… az Istenek halnak, az ember él.

Reklámok
  1. Sztem a pusztaság szép, legalábbis nekem már sikerült megtalálnom a szépségét. Biztos azért mert alföldi gyerek vagyok, ha csak kis is, de akkor is. Azt szoktam meg, hogy mindenhol síkság vesz körül. És állni mondjuk a Fertő-Hanság Nemzeti Park közepén, nézni ahogy a föld összeér az éggel és az egész egy végeláthatatlan, bejárhatatlan hatalmas valami, az sztem szép és jó ott lenni, jó picinek érezni magam, jó azt érezni, hogy valami monumentális vesz kerül. Ami persze ijesztő is lehet, de inkább békés. 🙂 szeretem a hegyeket is, ha sokkal jobban nem is utálok semmit, mint dombnak felfele menni, említettem már, alföldi gyerek vok 😛

    A másik meg… Sokat gondolkodtam már ezen, hogy kellene-e lelkiismeretfurdalásosnak lenni, hogy ennyire bírom Federert. Hogy is lehetek így igazi Rod-drukker, hogy nem?? De nem, nem megy az utálat vagy az ellene drukkolás, még akkor sem, ha tudom, hogy a következő körben Rodnak jobb lenne, ha nem ő állna ott. Megverte sokszor, sok címtől fosztotta meg, de csak Rod szavai csengenek a fülemben: nagyon szeretném utálni őt, de hát ő egy nice guy 🙂 Hát az, ja 🙂 Vagy nagyon OFF voltam? 😀

    • Celle
    • 2011 09 13

    @cathy07 Nem, nem voltál OFF. 😀

    Persze, értelek én, és világos, hogy van a pusztaságnak is szépsége, én is látom, félreértés ne legyen! 😀 Inkább a Petőfi-féle kiélezett ellentétre akartam utalni, meg arra, hogy vannak amolyan eleve elrendelt vonzódások, sokat tenni velük nem lehet. 🙂 Metafora. 😉

    Járt is ez az eszemben, mikor írtam, épp a te példád, meg más, közös ismerőseink példája a salakról… Nem tudom, képtelen voltam eldönteni, hol kezdődik a szimpátia meg az antipátia a teniszpályán, ami bennem van, az kibogozhatatlan. 😀 Ja! És azért azt leszögezném: nem utálkozom Nadal miatt. Hatalmas teniszező, ez is nyilvánvaló. Csak nem tudok “beleszerelmesedni”. 😀

  2. @Celle Értettem én 😉 Csak gondoltam kifejtem ezt az álláspontot, mert egy pusztában sok minden nem is történik szemben egy heggyel. :DD De hogy azzé’ ez is királyság és itt még szenvedni se kell a dombbal, érted, nekem ez fontos szempont 😀

    Na a hülyeség az, hogy én se, pedig Fed sokkal többet bántotta Andyt, mint Rafa. 😀 úgyhogy talán mégsem így függnek össze a dolgok. 😀 Vagy nem vok igazi Rod drukker vagy csak marha nehéz dolog ez 😀

    • Celle
    • 2011 09 13

    @cathy07 Nálam sem a mumusság a fő szempont, de azért hazudnék, ha azt mondanám, könnyedén legyintek a dologra. 😀 Egész egyszerűen Rafa valamiért nem mozgat meg, Fed pedig nagyon is. És talán ez független attól, eredendően független, hogy ilyen nagy riválisok. Illetve nem tudom… azért Rafa bizonyos tekintetben “válasz” Fedre. Tudod, antitézis. 😉 😀

  3. @Celle Nyilván az 😛 Más nem is lehet, mivel később jött 😀 Lehet a különbségek azért is adódnak, mert Rod sose volt GOAT és ebből adódoan senki nem kérdőjelezte meg ebben, hogy ő az, hisz nem 😀 😀

    • Celle
    • 2011 09 14

    @cathy07 Nem tudom, nem annyira fontos nekem a GOAT-ság. Nem zavar, hogy ezt bárki megkérdőjelezi. Egyszerűen csak nyerjen Fed, azt szevasz! 😀 Meg hát az a tenisz és elegancia, ami neki van, nekem az jön be, na. 😀

    Vannak itt sokféle dolgok. 🙂

    • Czopf Katalin
    • 2017 07 09

    Nadal emberi és sport nagyságához nem fér kétség.Csodálom és nagyon szeretem.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

