Mire megtanultam

„Mire eljött az érzés
már gondolkodtam
azon hogy milyen lesz
és elment nyomban”

 

Nem sikerült megint. Újabb év ment el úgy, hogy Andy Murray nem lett GS győztes. Pedig mind a 4 tornán ott volt az elődöntőben. Csak két meccset kellett volna megnyerni, Ausztráliában pedig csak egyet. Csak. Milyen baromi egyszerűnek tűnik.  2008-ban a US. Openen volt először döntőben, akkor még senki nem várt tőle győzelmet, azóta viszont mindenki. Sorozatban a 3. év telt el úgy, hogy nem jött össze.

Óhatatlanul eszembe jutott Murrayről a Mire megtanultam kezdetű Lovasi András dal.

 Mire megtanultam a leckét már új lecke van. Ez a lecke pedig már nem Roger Federer vagy nem csak ő. Nem csak őt kell megverni és nem csak Mastersen. Már megint ezek a csakok…

 Mire találtam egy álmot már kirakatban állt. Megnyerte, pont ő. A kortárs, a barát. Már háromszor, talán négyszer. Fölé nőtt az, akivel pedig együtt lehetettek elnyomott nemzedék, egyszerre születhettek rossz korban. Egyedül maradt Murray, Nole átlépte azt a gátat, ami neki nem sikerült, pedig nagyon akarta, nagyon-nagyon.

 Semmire nem vagyok jó, semmire nem vagyok képes. Nem kell, szabad meglepődni például az idei tavaszi eredményeken.

 Már elmúltam 20 még nem vagyok 40 Már nem fiatal ígéret, akiből még akár mi minden…

Tudom, hogy kell győztesnek lenni, de nincsen hozzá kedvem. Motiváció? Na azt honnan, de tényleg.

 Meg kellene csinálni. Meg kellene úgyis csinálni, hogy Nole már megcsinálta. Meg kellene úgyis csinálni, hogy 12X nem sikerült. Meg kellene úgyis csinálni, hogy egyre kilátástalanabbnak tűnik. Meg kellene csinálni még egy másik angol előtt.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

