RG/11

Tehát meg is van a négy elődöntős a férfi és a női vonalon is.

Óva intettem én már a nemszeretemrafanadalt társadalmat az Isner  elleni meccs után, hogy a pezsgőt még ne hűtsék be, meg várjuk ki a végét… Södi idén a Roland Garrosra se tudta összeszedni magát, az utóbbi hónapok nem túl acélos játékát mutatta ma is-emlékszik még valaki egyáltalán, hogy ez az ember 3 tornát nyert még év elején?-,  Rafa meg mintha teljesen elfelejtette volna azokat az önmarcangoló, búsongó nyilatkozatait, amelyekkel a napokban örvendeztetett meg minket. Volt itt minden ugyanis,  önbizalomhiány melyet jópáran köztük Toni is megerősített, aztán a tenisz már nem is öröm csak munka,  ami nyilván nem jó, úgy érezte nagyon rég csinálja ezt és nagyon fáradt és persze kijelentette, hogy ilyen teljesítménnyel nem fogja megnyerni tornát. És hogy mi történt ma? Hát persze, hogy leverte Robint, mint a jancsiszöget.

Rafael Nadal-Robin Soderling 6-4 6-1 7-6 (7-3)

A szegény kis bicebóca skótunk hőssé avatásával még várjunk, csak azt nem tudom, hogy ez egy esetleges RG-n elkövetett győzelemmel vagy már a döntőbe jutással is megtörténhet. Mármint a hőssé avatás. A hősöknek ugye nem kell feltétlenül el is hunyniuk? Csak a mártíroknak kell mindenképp, nem? De ez még mindig tenisz, na… A lényeg, hogy három szettben verte Murray Chelát.

Andy Murray-Juan Ignacio Chela 7-6 (7-2) 7-5 6-2

A lányoknál Sári elintézte, hogy az olyan rendkívül gonosz nézőnek, mint amilyen én vagyok ne kelljen szembesülni  Andrea naggggyon jófej Petkovic táncával. Az első szettet 6-0-ra megnyerte, a második szettben viszont elég stabilan hozták egymás adogatását, így a melldöngetésből nem maradtunk ki. Hurrá-hurrá!

Maria Sharapova-Andrea Petkovic 6-0 6-3

A végső győzelemre is esélyesnek tartott Azarenka viszont búcsúzott a Roland Garrostól, Na Li verte két szettben, aki úgy tűnik GS-re időzíti a csúcsformát manapság.

Na Li-Victoria Azarenka 7-5 6-2

Holnapi OOP

Igen, megijedtem

Reklámok
    • Celle
    • 2011 06 01

    Nem, nem előfeltétele a hőssé avanzsálásnak az elhalálozás. 😀 Ez azért jó hír, gondolom.

    Wilander se bírja a Petko-táncot, csak mondom. Noha Petkovicsot tehetséges leányként ismeri el. 😀

  1. @Celle Azaz, ez mindenképp jó hír 😀

    Örülök, hogy nem vagyok vele egyedül és tényleg tehetséges,csak sajnos ellenszenves, na 😀

    • budhay
    • 2011 06 01

    @cathy07 Betársulok a Petko táncoljon kevesebbet klubba.
    Ahogy látom máshol, bombázóként rajonganak érte, nálam Semenya bűvkörében kötött ki.
    Lehet, hogy velem van a baj, mert a “dán szépség” szóösszetételen is csak röhögni tudok, pedig Carot még csípem is, mert mosolyogva tudta elbukni a GS-döntőjét. 😀
    Andy már egy döntővel is hős lenne a szememben, mert igazolná a tételt: Rafát csak sérülten lehet megverni. 😀

  2. @budhay 😀 😀

    A harmadik és negyedik kiemelt döntőjével elégedett lennék 😀 És akkor mondhatnánk is, hogyha GS döntő, akkor Andy Murray!:D

    • Celle
    • 2011 06 01

    @budhay Na jó. 😀 Ha Mörcsi bejut a döntőbe, emelünk neki valami emlékművet. A sérülten verő szobrát. Valami. 😀

    Nem tetszik neked a dán szépség? Ó jaj! Akkor a kisebbséget erősíted, azt hiszem.:D

    • budhay
    • 2011 06 01

    @Celle Azt nem mondanám, hogy nem tetszik. Helyes. (Amíg bele nem csúful a világelsőségbe, ha azt elkezdi rosszul viselni.) De már ezzel is a kisebbséget erősítem alighanem. 😀

    • Celle
    • 2011 06 01

    @budhay Ó ó ó! 😀 Van egy nagyon kedves barátom, matematikus. Vele vannak ilyesfajta mélyenszántó beszélgetéseim, hogy mi is a szépség, és hogy a “helyes” meg a “tetszés” mint kategória, hol helyezkedik el a szépség abszolút vagy nem is annyira abszolút fogalmához képest.

    Szóval kicsit déjá vu. 😀

    • budhay
    • 2011 06 01

    @Celle Hát éppen lehettem volna matematikus is. 😀
    Ki volt kövezve az utam a spec.mat.tagozatommal, ráadásul gimis koromban a szabadidőm jó részét is matekozással töltöttem önszorgalomból, annyira élveztem.
    Feladatokat megoldani agyalással, pedig sokszor gőze se volt az embernek, hogy is fogjon hozzá.
    De ha sikerül, akkor cáfolhatatlan az eredmény.
    Aztán mikor ráéreztem, hogy az élet nem erről szól, “hűtlen” lettem. 😀

    • Celle
    • 2011 06 01

    @budhay Csak azt ne mondd, hogy az élet nem merő matematika! 😀

    • budhay
    • 2011 06 01

    @Celle De az, csak tönkretéve. 😀

    • Celle
    • 2011 06 01

    @budhay Ezt persze nem értem ám, úgyhogy elmagyarázhatnád igazán. Csak mert szépen kérem. 😀

    • budhay
    • 2011 06 01

    @Celle Nem teljesen komolyan írtam, így nem rejlik mögötte mély filozófiai tartalom.
    De az egyértelműség nincs meg az életben, a bizonyíthatóság.
    A matematikában legalább be lehet bizonyítani, ha valami bizonyíthatatlan.
    Tudjuk, honnan indulunk el, és hová érkezünk, még ha itt is ki tud derülni, hogy nincs ellentmondásmentesség.
    Az életben meg kiszámolja az ember, hányat kell aludni a szabadságig, aztán közlik vele, hogy nem megy szabadságra. 😀

    • Celle
    • 2011 06 02

    @budhay Világos. 😀 Bár attól tartok, az ismerősömnek lennének azért ellenérvei. 😛

    • budhay
    • 2011 06 02

    @Celle Interjúvold meg, kíváncsi lennék!
    Én megrekedtem a tinédzserségnél, ami a matekot illeti.
    Lehet, hogy bebizonyítaná, rosszul tettem. 😀

    • Celle
    • 2011 06 02

    @budhay Na majd érdeklődöm tőle. 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

