32-0

Djokovic idei mérlege, hogy egészen pontosak legyünk. 6 tornagyőzelmet aratott idén, sorozatban harmadszor verte  Rafát 1000-es döntőben. Pedig ez salak. Jó, madridi, az gyors. Nade salak. Meg Rafa. 2009-es RG óta senki nem verte meg ezen a borításon. Meg mindenki ismeri az ódákat, salakkirály, millió RG győzelem, verhetetlen. Főleg salakon. Ja és két szettben győzetett le, ha elég bátor lennék azt írnám simán. Foglaljuk össze. Nole simán verte Rafát salakon. Legények! Fel van adva a lecke! Állítsa meg valaki Novak Djokovicot. Márha akarjátok. Meg leginkább, ha tudjátok.

Novak Djokovic-Rafael Nadal 7-5 6-4

Jajj, Rafa, semmi baj!

Nem kell ennyire elkenődni, no!

Nézd, milyen szép tweenert ütöttél!

Jajj, nem akartam, hogy még rosszabb legyen 😦

Egy picike mosolyt próbálj meg, na! 🙂

Nem vagyok elégedett…

Föladtam! Összedőlt a világ, értem én...

Jajj, tekintettel lehetnétek Rafára, összetört a szíve!

Nole, ne hagyd, hogy csak úgy elkullogjon!

De értem én, te örülsz! 🙂

És ez így is van jól 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

