Május köszöntő

Itt van május elseje! Ráadásul már másodika is. A múlt héten három legény emelhetett magasba trófeát. Münchenben, Belgárdban és Estorilban avattak bajnokot a munka ünnepén.

Idén már második tornáját nyeri-most éppen salakon-, Del Potro. Csak csendben és halkan merem megkérdezni, visszatértünk? 🙂

A döntőben Verdát verte sima két szettben 6-2 6-2-vel.

4+3=???

Münchenben Davy év eleji vesszőfutásának végét láthattuk, bár innen még vissza is lehet zuttyani persze. De legalább nyert egy szép BMW-t azzal, hogy Mayert 6-3  3-6 6-1 arányban verte a döntőben.

Volt is nagy öröm!

Koszos cipővel viszont nem szállunk be!

De nem ám!

Nem jó, Nikoláj! A trófeát egészen közel kell emelned a fejedhez, hogy meg tudd nyalni! Érted, no?

 Belgrádban indult Novak Djokovic. Azt hiszem elég ennyit mondani a tornáról már tudjátok is, hogy kié lett a tornagyőzelem. Felit 7-6 6-2 arányban múlta felül a döntőben. Ezzel idei mérlege: 27 győzelem, 0 vereség. 5 tornagyőzelmet aratott, egy Grand Slamet, két 1000-es, egy 500-as és egy 250-es tornát sikerült bezsebelnie ebben az évben.

És ha már Nole, akkor modell Nole újabb bevetéseit is nézzük meg.

Federer már Madridban és edz. Na meg öltönyben mosolyog.

Reklámok
  1. Hogy én mennyire unnám az ilyen fotózásokat, arra szavak sincsenek:D Delponak meg örülök nagyon:):)

  2. @tidel01 Hát ezzel jár, ha valaki nem kap egy évben 5 hónap alatt, meg nyer 5 tornát 😀 Sztem Nole élvezi ezt azért… 😀
    Delponak én is 🙂 🙂

    • Celle
    • 2011 05 02

    @tidel01

    @cathy07 Delponak én is nagyon. 🙂 Dzsóker meg ugyan nem Verda, aki szerintem bele is halna, ha nem mutogathatná magát rendszeres időközönként fotográfiákon, de azért nincs ez ellenére, meggyőződésem. 😀

  3. @cathy07
    Végülis én is elmondhatom magamról, hogy még életemben nem kaptam ki teniszmeccsen. Mondjuk én még nem is játszottam, csak szeretnék:)

    • Celle
    • 2011 05 03

    @tidel01 Milyen igaz! 😀 És még mennyi minden másban sem kaptam ki sose én sem! 😉

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

