Verda

A Monte Carlo-i torna zajlik éppen, ja, tudjuk mi is. Ha úgyis tűnhet számotokra, hogy mi ezt nem vettük észre. Dehogynem! Megkoronáztuk már Nadalt magunk is és végső búcsút vettünk Fedtől. Méghozzá tisztességgel. Mégsem róluk írok, meg a nekrológ is pihen még a fiókban, de persze tudom, hogy kéne már!

Amiről vagy akiről én most mégis írni szeretnék az Verdasco. Szögezzük le az elején, nem kedvelem különösebben, tehát lehet minden emiatt van! Sokszor úgy gondoltam, hogy ezért nem hiszek igazán abban, hogy ő valaha dobbant nekünk egy nagyot. Igazából, ahogy írom a posztot és gondolkodom, gyakorlatilag rá kell jönnöm különös bajom még sincs vele. Csak azt hiszem volt egy nagy dobása és gyakorlatilag ennyi. 2009 Ausztrál Openen volt ez, ha valaki nem emlékezne. Elődöntő Nadal ellen. Nem rövid, ellenben jó hosszú és izgalmas. De valahogy ott sem lehetett elhinni, hogy nyerhet, ahogy szerintem ő sem tette. Bár nem fogom én ezt elemezgetni, rég volt. Tán igaz sem, de-de azért megtörtént. Tehát, hogy nem lesz ő nagyon több ennél. Gondolok itt arra, hogy GS-t szerintem nem fog nyerni, de még 1000-est is csak mázlival. Túl magabiztos vagyok… Nyert ő Davis Kupát is a spanyoloknak 2008-ban. Tényleg. Szép megfogalmazás, bár tény, ő nyerte az utolsó meccset, mellyel 3-2 lett, ja.

Bocsi!

Nem vitatom, Verda egy nagyon tehetséges teniszező. Csak nem értem én a nagy felhajtást körülötte. Nyert eddig 5 tornát, ebből tavaly sikerült megnyerni Barcelonát, eleddig egyetlen 500-as tornagyőzelme lett ez. Mondjuk elismerésem, az azért rendben volt. Verte Ricsit, Melzert, Gulbist, Ferrert és Södöt. Nem lehet mondani, hogy álomsorsolás volt ez! Magamat győzködöm, érzitek? Tehát értem én a hangokat, amik azt kiabálják Verda gödörben van. Nade ezen annyira meg kell lepődni? Meg olyan gödör ez, mint Mörcsié? Nem gondolnám én ezt. Verdasco jó. Verdasco veszélyes. Verdasco ügyes. Verdasco szép. Verdasco elhiszi, hogy ő GS-t nyerhet. Én viszont nem. Ez baj?

  1. Verda is tékozló fiú, bár talán nem annyira mint Gulbi 🙂 Tehetséges srác, nagyon tud teniszezni, kár hogy ritkán mutatja. GS-t sosem fog nyerni, de simán lehet/lehetett volna akár éveken keresztül is top 10es. Amúgy ha szigorúan vesszük, a 2009es DC-t is ő döntötte el. Lopezzel nyerték a párost és úgy lett 3-0.

    Fun fact: 14 egyéni döntőt játszott és mindannyiszor különböző ellenfél ellen 🙂

    • Celle
    • 2011 04 16

    @f4c3m4n Mindketten aranyifjak? 😀 😉

  2. @Celle
    Ilyen kifejezéseket itten nem használunk 😛

    • Celle
    • 2011 04 17

    @f4c3m4n Ha gondolod, fölvehetjük a komment moderáló kézikészülékbe, és akkor tuti a biztos. 😛

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

