Végkifejlet UPDATE2+hírek

Úgy gondoltam ezt külön posztban írom meg. És hogy miért? Mert megtehetem! 😀 Andy és Milos egy közel 3 órás mérkőzést játszottak tegnap egymással, fordulatos, véres, látványos, bacis találkozó volt. Ugyanis Rod végigköhögte a teljes meccset, válla is fájt, de a lényeg nem ez, hanem, hogy nyert.

Roddick pályafutása 50. döntőjében 30. tornagyőzelmét aratta. Továbbá elmondhatjuk, hogy  11 éve minden évben nyer legalább egy tornát. Memphisben pedig harmadik alkalommal sikerült diadalmaskodnia.

Milos újabb nagy ugrást tett a ranglistán, 22 helyet előrejöve immáron a 37.

Andy Roddick-Milos Raonic 7-6 (9-7) 6-7 (11-13) 7-5

Hiába nézed, az már megvolt az előző meccsen is...

one day i'll fly away

 

Bent volt!

És hogy mi volt ez a vetődési gyakorlat? Mutatom rögvest! A videóért köszönet Cellének!

Federer és Nole már Dubaiban vannak, ami nem is csoda, hisz ma már kezdődik is a torna.

Ezek a meccsek várnak ránk ma.

Jeremy Chardy vs. Tomas Berdych (3)
Ivan Ljubicic (5) vs. Sergei Bubka
Ernests Gulbis (8) vs. Michael Berrer
Andreas Seppi vs. Philipp Petzschner
Lukas Rosol vs. Karol Beck

Richard Gasquet vs. Grigor Dimitrov
Florian Mayer vs. Jarkko Nieminen

Lebarnultunk

Igazán szomorú nap ez, ma érkezett ugyanis a hír, hogy Mario Ancic 26 évesen(majdnem 27) visszavonul a profi tenisztől. Sok sérülés hátráltatta a pályafutását, régóta volt sérült, a döntés érthető, mégis fájó. Sajnáljuk! Jelenleg már csak 476. volt a ranglistán, legjobb helyezése pedig 2006-ban volt, amikor 7. tudott lenni. 11 tornadöntőjéből hármat sikerült megnyernie, de talán mindenkinek a 2002-es Wimbi első forduló jut róla eszébe, ahol Rogert Federert búcsúztatta nagy meglepetésre. Minden jót kívánunk neki!

 

 

Reklámok
    • Celle
    • 2011 02 21

    És micsoda hajasbaba valaki! 😛 😀

  1. @Celle Gondoltam, hogy ez megjelenik a kommentek között 😛 😀

    • Vilandra
    • 2011 02 21

    Na, akkor. Szép volt Andy, szép volt Milos! 🙂
    Kéti, a képek megint csodásak!
    És óh, Roger. Már épp itt az idő, hogy kezdj végre valamit magaddal! Türelmetlenül várom! 🙂

    • Celle
    • 2011 02 21

    @Vilandra Ez a kép nagyon jó Rogról, akárki láthassa. 😀 És szerintem jókedve is van. Meglátjuk, mit alakít Dubajban. 🙂

  2. @Vilandra Köszönöm szépen! 🙂

    @Celle Mármint melyik? 😀 A jólfésült felhőkarcolós szép kék pólós? 😀

    • Celle
    • 2011 02 21

    @cathy07 Ja, nem arra gondoltam speciel. 😀 De az se rossz! Nekem azért jobban tetszik a közvetlen mosolygós fölötte.

    • geod01
    • 2011 02 22

    ..és rod meg a délszláv gyerek között nagy verseny volt abban is, melyik tud rondább lákosztpólóhoz hozzájutni 😀 sztem ez döntetlen 😛

  3. @geod01 Sztem ebben simán Rod nyert Főleg a fekete változattal együtt, az is nagyon csúf 😀 Ilyen rondában sztem még nem volt, pedig eddig is kitűnően válogatott vagy válogattak neki 😀 Miloséval nekem nincs bajom 😀

    • geod01
    • 2011 02 22

    te jó ég, mi ez a nevem előtt?:o ki tette ezt oda? :O 😀

  4. @geod01 Szörnyecske 😀 Mindenkinél más 😀 De nem mi választottuk, hanem a rendszer tesz mindenki mellé véletlenszerűen egyet 😀 Fész állította be, hogy ne csak bábuk legyetek, sztem nagyon jó 😀

    • Vilandra
    • 2011 02 22

    Na és Roger napsárga pólójához mit szólunk? Szeressük vagy nem? 🙂

  5. @Vilandra Nekem tetszik, sztem szép 😀

    Plusz most játszik Simon, le ne maradj róla! 😉

    • Vilandra
    • 2011 02 22

    @cathy07 Szép, szép a napsárga, csak nekem valahogy kicsit furcsa Rogeren. De, ha kivételesen sokáig időzne az egyik “kedvenc tornáján”, talán megszoknám! 🙂

    És kösz, hogy szólsz, ki nem hagynám! 🙂 😉

  6. @Vilandra Sztem jó neki nagyon! 😀 És mit szólsz az RG-s vöröshöz? 😀

    Már vezet is, jól drukkolsz 😛

    • Vilandra
    • 2011 02 22

    @cathy07 Mert már olyan is van? Sajnos kissé le vagyok maradva…

    Egyébként úgy általában kedvelem a franciákat, minden szinten. A te kis kedvenced a ritka kivétel ezalól. Talán hozzájárult az a két csúnya győzelem, amit nem kellett volna elkövetnie! 😉

  7. @Vilandra Két két bejegyzéssel ezelőtt kitettem 🙂 Állítólag ez lesz! 😀

    Azért a kedvenc túlzás 😀 Csak szimpatikus kicsit 😀

    • Vilandra
    • 2011 02 22

    @cathy07 Ok. Mostmár megnéztem. Vicces lesz, ahogy majd beleolvad a salakba! 🙂
    De amúgy egész jó, és Roginak a piros bármely árnyalata jól áll, szerintem. Ettől függetlenül nem táplálok nagy reményeket a RG-hoz…

    A Simon-kedvelő jelzőt pedig már le sem moshatod magadról, bárhogy is tiltakozol, ez van! 😉

    • Celle
    • 2011 02 22

    A napsárga szépséges szerintem. 🙂 Olyan sárga, amit szeretek nagyon. Rognak meg jól is áll.

    És persze a mélyvörös se rossz. 😀

    • Vilandra
    • 2011 02 22

    @Celle Te pedig nem vagy elfogult, egy picit sem! 🙂 😀

    Csak emlékeztetőül, a napsárga Lleytnek való. Bár rajta is akkor mutat legjobban, amikor épp leveszi. 😉

  8. @Vilandra Akkor legalább csak pozitív irányban tudsz csalódni, pont jó 😀 De azért jó dolog bízni, meg hinni 🙂

    Igen, vettem észre 😀 Pedig egy ártatlan megjegyzés volt csak 😀

    • Vilandra
    • 2011 02 22

    @cathy07 Ja, most azt remélem, ez lesz a győzedelmes taktika. Hogy beállok újra egy minimum-elvárásra. És aztán csak nyugodtan szemlélem majd a bekövetkező eseményeket. Persze ez csak a terv, de hogy mi lesz belőle… ? 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 02 22

    @Vilandra Szerintem Rognak jobban áll. 😀 És rohadt elfogult vagyok, ez tény, de azért van szemem, és látom, ha valmi nem jó, nem szép… 😀

    • Celle
    • 2011 02 23

    @Vilandra Fész mutatta a linket, neked való kis cikk, Vilandra! 😀

    http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2011/02/8/Dubai-Wednesday-Federer-Robo-Cop.aspx

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

