Azok akiknél csipog a fémdetektor hazafelé

 
Novak Djokovic – Andy Murray 6-4 6-2 6-3

Kim Clijsters – Na Li 3-6 6-3 6-3
B.Bryan/M.Bryan – M.Bhupati/L.Paes 6-3 6-4
G.Dulko/F.Pennetta – V.Azarenka/M.Kirilenko 2-6 7-5 6-1
K.Srebotnik/D.Nestor – Y-J.Chan/P.Hanley 6-3 3-6 10-7
Jiri Vesely – Luke Saville 6-0 6-3
An-Sophie Mestach – Monica Puig 6-4 6-2

F.Horansky/J.Vesely - B.Wagland/A.Whittington 6-4 6-4

A.Mestach/D.Schuurs – E.Hozumi/M.Kato 6-2 6-3
Shingo Kunieda – Stephane Houdet 6-0 6-3
Esther Vergeer – Daniela Di Toro 6-0 6-0
M. Scheffers/S. Kunieda – S. Houdet/N. Peifer 6-3 6-3
Esther Vergeer – Sharon Walraven győztesek (6-0 6-2)
Aniek Van Koot – Jiske Griffioen finalisták
David Wagner – Peter Norfolk 6-2 6-3

Andrew Lapthorne - Peter Norfolk nyertesek (6-3 6-3)


Reklámok
    • Celle
    • 2011 01 30

    Ez aztán szép munka, Fész! 🙂 Köszi!

  1. @Celle Sztem ezt így egyben sehol nem lehet látni 🙂 legalábbis én nem szoktam 😀

    • Celle
    • 2011 01 30

    @cathy07 Én se nagyon hiszem. 🙂

  2. Kár hogy a junior fiúk párosáról nincs fent kép… még nézelődöm, de egyelőre sehol nem láttam 😦

  3. @f4c3m4n
    UPDATE: Találtam 😀 teljes a képtár!

  4. @f4c3m4n Na, tök jó! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 31

    És nemcsak ez volt szép munka, hanem az elmúlt kétheti fáradhatatlan kitartátosotok is! Tényleg, köszönet, dícséret érte! 🙂
    Bár azt a trófeát, az első képen, én jobb szerettem volna más valaki kezében látni, de ez már nem rajtatok múlt. 😉

  5. @Vilandra Köszönjük szépen, mi is köszönjük a kommentelést meg az olvasást! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 31

    @Vilandra Kétit és Fészt illeti a dicséret, szerintem is nagyon klassz, amit művelnek! 🙂

    A trófea meg… hát így esett. Majd legközelebb. Vagy még inkább: eggyel azután. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 31

    @cathy07 Ezt ugyan bármikor, szívesen, csak téma legyen. Arról meg, reméljük, gondoskodnak kedvenveink és kevésbbé kedvenceink! 😉 🙂

    @Celle Tudjuk, szerény vagy, mint az ibolya, lehet nevet tévesztettél… 🙂
    És igen, az eggyel azutánban talán még én is fogok reménykedni, főleg mert az még annyira messze van. De, most még kicsit szomorkodhatnékom van és még nem léptem túl a csalódottság fázisán! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 31

    @Vilandra Inkább csak a kommentelésben jeleskedem, lássuk be és vegyük észre! 😀 Na de azt is kell valakinek. 😉

    Én elég jó ütemben vigasztalódtam/om. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 31

    @Celle De abban igencsak! Mellesleg én valamiféle Kéti-pótlásra is emlékszem… 🙂
    Meg persze én is visszatérek majd valamikor a nirvánába, amikor újra zen leszek és nem lesznek elvárásaim sem, és úgy egyáltalán örülök, hogy élek, stb. De, most még nem tartok ott! 😉

    • Celle
    • 2011 01 31

    @Vilandra Igen, kétszer sajna kellett őt helyettesíteni, de azért ők ketten Fészzel a lélek meg a motor. 🙂

    Oké, értem. 😀 Hajrá Vilandra!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

