Nyolcadik nap

A lányoknál igazán nagy meglepetést nem tartogatott nekünk az Ausztrál Open nyolcadik napja.

Kim Clijsters két szettben verte a meglepetésre eddig eljutó Makarovát. Véget ért a menetelés. Kim karrierje során már volt itt döntős, négyszer elődöntős, de a győzelem még nem jött össze sosem. Egyelőre szettveszteség nélkül menetel előre, hogy ezen a statisztikán javítson.

Kim Clijsters-Ekaterina Makarova 7-6, 6-3

Petra Kvitova is bejutott a legjobb nyolc közé. A 20 éves lány Brisbaneben tornát nyert az év elején, élete első tornagyőzelmét pedig 2006-ban Szegeden aratta még a junioroknál.

 

Petra Kvitova-Flavia Pennetta 3-6. 6-3. 6-3

A világranglista második helyezettje, Vera Zvonareva két szettben verte Benesovát.

Vera Zvonareva-Iveta Benesova 6-3. 6-1.

Agnieszka Radwanska három szettben, nagy csatában győzte le Shuai Penget.

Agnieszka Radwanska-Shuai Peng 7-5, 3-6, 7-5 (Biztos jött tett a pofon az ütőtől)

Akkor jöhetnek is az urak.

A világelső egy nagyon unalmas meccsen legyőzte a pályát nem igazán találó Cilicet, aki két napja egy maratoni meccsen verte Isnert. Érthető, hogy fáradt volt, de ez a színvonal rovására ment. Felejtsük is el! Jöjjön a következő próba, David Ferrer személyében.

Rafael Nadal-Marion Cilic 6-2, 6-4, 6-3

bye-bye, Marin!

Ugyanis Ferrer négy szettben legyőzte a torna legnagyobb meglepetését, ifjú Raonicot. David Ferrer-Milos Raonic 4-6, 6-2, 6-3, 6-4

Éljen, jön Rafa!

Szép volt!

Murray három sima szettben verte Melzert, ezzel bejutott a negyeddöntőbe. Andy Murray-Jürgen Melzer 6-3, 6-1, 6-1

Remek képek készültek róla most is!

Mondom én!

Végére hagytam a nap meglepetését. Dolgopolov elintézte, hogy ne legyen Södi-Murray meccs, ugyanis öt szettben legyőzte Robint. Raonic mellett a másik nagy meglepetésünk. Vajon Murray lesz a végállomás?

Alexandr Dolgopolov-Robin Söderling 1-6, 6-3, 6-1, 4-6, 6-2

Reklámok
    • Celle
    • 2011 01 24

    Jó az a kicsit csalódott, kicsit durcás kép Raonicról. 🙂

  1. @Celle Nekem is tetszett 🙂

    De azért még mindig a Murrays képsorozat a legjobb 😀

    • Celle
    • 2011 01 24

    @cathy07 Az üt! Murray kegyetlen egy karakterszínész lehetne, ha nem teniszezik! 😀

  2. @Celle Hát még a tenisz után lehet… 😀

    • Celle
    • 2011 01 24

    @cathy07 De azért nekem Raonic képe tetszik mégis a legjobban. 🙂

  3. @Celle
    Ha már ennyire felkaroltuk, lehetnénk Raonic fanblog is 😀

    • Celle
    • 2011 01 24

    @f4c3m4n Te fannak érzed magad, Fész? 😀 Mondjuk, sokat köszönhet neked, az tuti, csak nem tud róla. 😉

  4. @Celle
    Szimpatikus, jóarc, van humora és bár a mai meccsen kicsit szétszórt volt, egész jó teniszező lehet belőle 😀

    Amúgy jah, nem hiszem, hogy van olyan hely a neten ahol egyszerre ennyi infót megtalálsz róla 😀 na jó talán a wikipedia, most hogy hirtelen ismert lett…

    • Vilandra
    • 2011 01 24

    @Celle Helló, nekem is tetszik ez a srác. Már csak az is, amit eddig olvastam róla (Főleg Fész jóvoltából!). Meg a kép is. Simon nem aranyos, ez a fiú már inkább! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 24

    @Vilandra Tényleg helyes! 😀 És végre valaki, akit szeretünk. 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 24

    @Celle Amúgy tényleg szimpi valamiért. Láttam reggel kicsit a meccséből. Később rájöttem, tök örülök, hogy vesztett, így legalább nem gyalulhatja be Rafa a földbe a köv. meccsen! 🙂
    Ferrerrel szemben tisztességesen helytállt, még szettet is fogott, önbizalommal telten távozhatott!

    Nade, hogy Söd mit csinált, arra azért kíváncsi lennék! 😉

    • Celle
    • 2011 01 24

    @Vilandra Kikapott, de rendesen. 😀 Néha béna volt, néha meg Dolgopolov nagyon jó. Így. 😀

    Tőlem aztán szakmai meglátásokat ne várj! Kicsit se értek hozzá. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 24

    @Celle Persze, nem is vártam! 🙂 Csak azt hinném, hogy egy ötszettest fizikailag, taktikailag, tapasztalatilag Södnek kellene jobban bírnia és nem a fiatal Dolginak. Nem értem én ezt…

    • Celle
    • 2011 01 24

    @Vilandra Ilyen a sport meg a játék. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 24

    @Celle Azért nekem, ez kevés magyarázatnak és indoklásnak, ha nem haragszol! Lehet, én vagyok kissé maximalista. 🙂

    • Celle
    • 2011 01 24

    @Vilandra Ja, az lehet. 😀

    Szerintem nem lehet mindig maximumon teljesíteni. Meg aztán itt ketten állnak szemben egymással, más-más készségekkel, erősségekkel, gyengeségekkel, tapasztalatokkal, más-más kedélyállapotban, aktuális testben és lélekben. Fura minták jöhetnek ki ebből. És akkor még ott a szerencse is. Vannak esélyek meg irányvonalak, de tutiság, az nincsen szerintem.

    Meg lehet egy olyan egyszerű válasz is, hogy Dolgi tehetségesebb. És lassacskán beérik. 😛 Fiatalsága ellenére… De szerintem ez a válasz túlságosan leegyszerűsítené a dolgokat.

    • geod01
    • 2011 01 25

    na, hát így.:) ez való nekem, nyugodt, tükörsima háromszettes győzelem… nem lehetne ebből erre a versenyre még kettőt prolongálni? 😀

    • Celle
    • 2011 01 25

    @geod01 Nem keltem föl a meccsre, viszont azt álmodtam, hogy az első két szettet Tsonga!!! nyerte 7/6 9/7-re… ne kérdezd! 😀 😀

    Ááá, de ez az álomszerű, nem is a tsongás cucc! Szép volt Fed! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 25

    És Fész is örülhet, látom, Petkovics kiesett. 😉 😀

    • geod01
    • 2011 01 25

    @Celle
    őt mér nem szeretjük? 😀

    • Celle
    • 2011 01 25

    @geod01 Mert fönn hordja az orrát és táncikál. 😀 Én sem kedvelem túlságosan, megvallom, de azért Fész az élharcos.

  5. köszönöm, köszönöm, *meghajlás*
    ps:elmész te is a ‘csába stan

    • Celle
    • 2011 01 25

    @arcsike Már ment. Mert volt, aki elküldje. 😛

  6. felhívnám a figyelmet, stan legutóbbi két meccsén a nyerők/knk hibák arányra! mint ah azt előre jeleztem köszönőviszonyban nincs a két adat! érdemes ao honlapján rápillantani…

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

