Hetedik nap

…és a hetedik napon megpihent.

Már aki, de nem az alsó ág, akik a negyeddöntőbe kerülésért játszottak ma.

A Schiavone-Kuznetsova drámai küzdelemről Fész már megemlékezett. Jó volt nézni a két a csajt, hatalmas gratuláció jár mindkettőjüknek!

Francesca Schiavone-Svetlana Kuznetsova 6-4, 1-6, 16-14

 

Ezt ketten hozták össze, köszönjük! 🙂

A világelső mondhatjuk, hogy ennél kicsit simábban jutott tovább. Schiavoneék döntő szettje volt pont 100 perccel hosszabb, mint amennyit Caro összesen a pályán töltött.

2 szettben a 8 között

Sharapovának viszont nem sikerült a nyolc közé jutás. Két szettben kikapott a mostanában nagyon jó formát mutató Petkovictól.

Andrea Petkovic-Maria Sharapova 6-2, 6-3

Na Li továbbra is jó formában játszik és itt csendben, halkan haladgat előre, most éppen Azarenkát verte 6-3, 6-3-mal.

Na Li. Vajon hogy szólítják őt? Na? Nani? az már olyan hosszú, mint a teljes neve. Vagy Nali?

Akkor jöjjenek a srácok.

Verda sima három szettben kikapott Berdietől, aki nagyon jó formát mutat az idén. Nolének nem lesz könnyű dolga vele.

Nando fejebúbja

sunshineka tovább halad

Bár Nolénak sem kellett ma túlságosan megizzadni, ő is három szettben lépett túl Almagron.

A neheze majd csak most jön

A Roger Federer és Tommy Robredo találkozó ugyan nem három szettes lett, de erről is elmondható, hogy a győztes nem spanyol nemzetiségű . Kemény napjuk volt ma, három kísérletből egyiküknek sem sikerült a mezőnyfelezést túlélni. Holnap még újabb két spanyol próbálkozik meg a nyolc közé kerüléssel. Vajon egy sem marad?

négy szettben túl Tommyn

Az esti meccsen Andy Roddick nem bírt a tökéletesen játszó Wawrinkával. Aggódom egy kicsit. A többi teniszező házassága, családja, kapcsolata miatt. Ugyanis látják Stant, aki mindent kitakarított az életéből, ami kicsit is zavarhatja, olyan apróságok, mint a kislánya, még a végén eszükbe jut követni őt. Hogy ugyanis úgy tűnik ez egy működő képes stratégia. Stan ütött 64 nyerőt, ebből 24 ász volt és tényleg verhetetlen volt ma. Mondjuk Andynek adogatása sem volt hozzá, hogy bármit is tegyen, de Stannel ma nem is volt mit.

😦 😦

Nem voltak itt kérdések

Celle említette egyik kommentben, hogy Wawrinka olyan, mint egy éppen farkasemberré átalakuló állat. Hát ez megihletett engem, mert  a hasonlóság tényleg kísérteties.

Wolfrinka

Lányok: ITT

Fiúk: ITT

Holnapi menetrend: ITT

 

 

    • Celle
    • 2011 01 23

    😀 Jó képet találtál! Pont így jelent meg előttem, igen! Köszi! 🙂

    Arról nem olvastál valamit, hogy Verda állítólag sérült? Láttam róla egy fotót, ahol ül, ápolják, üvölt, és a kislábaujját mutogatja erősen. Nem hiszem, hogy azzal lenne baj, csak valahogy az volt feltűnő. 😀

  1. @Celle Egyelőre nem, de majd utána nézek, én is hallottam, hogy sérült…

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @cathy07 OMG. Wolfrinka! Már a CS.C.Stan se volt semmi, de ez?! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Cs.C.S. 😀 Ez se rossz! A Wolfrinka meg egész kedves. 😀 Hangzásra. Majdnem mint a futrinka. 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Kedvesnek kedves, de a kép, ami társul hozzá lelki szemeink előtt, az már nem annyira! 🙂

  2. @Celle http://cowbell.typepad.com/forty_deuce/2011/01/dud-.html
    It took Tomas less than two hours to dispatch a hobbled Fernando, 64 62 63, who reportedly has a broken bone in his foot that may require surgery.

    :S

    • Celle
    • 2011 01 23

    @cathy07 Jaj! Mit művelhetett vele?! Köszi.

  3. @Celle Nincs mit! Én sem tudom, hogy mit művelhetett… Nem láttam a meccset, lehet valahol azon sérült meg…

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    Lányok, csak szép csendben megjegyezném, hogy én mennyire sajnálom azt, hogy egy ilyen küzdelmes, eseményekkel teli tenisz-napon is csak 90 komment született a salakblogon. Kicsit visszasírom a régi szép időket, de ez már az én bajom.

  4. @Vilandra
    Azért mindig is az AO-n volt a legkevesebb komment, kivéve az elődöntők-döntők. De persze ettől még bőven kevés. 😀 ha jól dolgozunk, egyszer itt is lehet napi 4-500 komment.

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @f4c3m4n Bocsi, hogy a lányoknak címeztem, de te elvileg párosoztál! Hogy sikerült?
    Amúgy, ha csak azon múlna, ha jól dolgoztok. Nos, úgy legyen! 🙂

  5. @Vilandra
    jól sikerült, nyertünk 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @f4c3m4n Gratulálok! Legalább valakinek sikerélménye is van ma! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Ezek szerint neked nincsen? 🙂 Miközben ilyen hihetetlenül kedves és intelligens emberekkel beszélgethetsz, mint mi? 😉 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Hát nem kifejezetten erre a tárgykörre vonatkoztattam e megjegyzésem! 🙂
    Inkább kapcsolódott a teniszhez. De most, hogy szólsz, máris átértékelem a mai napom! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Örülök neki! 😀 Hogy ennyit számítunk. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Ez csak természetes. Ki ne örülne, ha egy ilyen kedves, jólnevelt, tájékozott, teniszkedvelő társaságra akadna? 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Ó, pirulok itt mindannyiunk nevében! 😀 Köszi. 🙂 És persze az öröm kölcsönös!

  6. @Vilandra Köszönjük szépen! 🙂

    Alkottam egyet közelebb az átváltozáshoz képet 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @cathy07 Ez már szinte félelmetes! De nagyon jó lett. Kéti, azt hiszem, te most tényleg nagyon haragszol Wolfrinkára! 😉

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Energiát fektet bele rendesen, mi? 😀 Ha már vudubaba nem volt.

  7. @Vilandra Igen, kihúzta a gyufát 😛 😀

    @Celle Nem volt ez sok idő… 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Őszintén, én kerestem egyet a gyerek szobájában, ami legjobban hasonlított rá, csak éppen lila haja volt. Lehet, ezért nem vált be! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Komolyan? 😀 Kemény nő vagy, Vilandra!

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Áh, nehogy azt hidd! Inkább csak őrült! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Az is lehet, hogy csak nincs elég gyakorlatod még vuduzásban. Én pl. nem tudnám, hogy kell csinálni 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Én mondjuk tudom, de nem árulom el neked! Járj csak szépen utána, ha érdekel. Annyira pedig már ismersz, hogy képes vagyok befogadni bármilyen spirituális dolgot, még ha eléggé képtelenségnek is tűnik. Persze csakis kizárólag a jó cél érdekében! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Nem biztos, hogy szeretnék vuduzni, és az is tény, hogy csak zs-kategóriás filmeket tudnék fölidézni útmutatásként. 😀 És persze, simán elhiszem és tudom, hogy képes vagy ilyesmire. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle A viccet félretéve, még mindig nem tudom Stant hova tenni. Én is bízom Fedben, mint te, de tudom, hogy ő is csak egy ember és nem mindenható! Ráadásul sosem voltak Messiás-feelingjeim, mint a Rafásoknak.Gondolom, kedden lesz a nagy találkozás, és kissé tartok tőle. De ebben is igazad van. Fed vérprofi, ott van a sűrűjéban jó pár éve, így oldja meg valahogy! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Nagyon szépen játszott ő már régen is, de mondom, valami elpattanhatott benne, megérezte magában a vadállatot, ezért gyorsan el is költözött otthonról, hogy nehogy fölfalja a családot is reggelire, mint jó barátját Monfilst meg ma szegény Roddickot… 😀 Harap a srác! 😀

    Fed oldja meg, ja, kérem szépen, nagyon szépen! 😀 Profi, nyert 16 GS-t, csináljon valamit! Ha nem, és kikap, én akkor is nagyon fogom szeretni, csak kicsit szomorú leszek. 😀 De ezért nem nagyon sokáig. 😉 Drukkolni fogok neki nagyon.

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Fed szerintem is megoldja majd. Én pl. biztonságból, már egy hete előkészítettem a dalt, amire majd bőgni fogok, ha Rognak nem jönne össze. Ez a “Can’t Let You Go”. De ez még messze van, remélem. Mert én most eldöntöttem, hogy Fednek nyernie kell. Ha egy mód van rá, az egész tornát is! 🙂 De ha mégsem, akkor sincs nagy vész, túlélem.
    Viszont hogy pont Stan legyen az, aki beleköp a levesbe, na azt azért már mégse. 😉

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Abban elég biztos vagyok, hogy nem sírnék, ilyesmin nem nagyon szoktam. Inkább örömömben. 🙂 Előkészületeket meg végképp nem teszek, de azért a te dalodat meghallgattam az előbb. Rájöttem ki lehet az előadó. 😉 Hatásos cucc! 😀

    Mostanában egyébként – közérdekű információ, biztos mindenkit baromira érdekel :-P-, The Nationalt hallgatok rogyásig. Elég átvészelős zene. 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Celle
    Na ez nagyon OFF, még ha a címe rímel is az érzéseinkre.. 😛 Reméljük, Kéti és Fész nem orrolnak meg rám nagyon miatta. Kivételes. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Nem ismerem őket. Kicsit depis, de azért még jó! Amúgy is, mindenki azt hallgat, amit akar, vagy éppen úgy gondol. Nem lehet baj, ha közhírré teszi. 🙂

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Kicsit depis, kicsit romantikus, de nem csak az, jó… de mindegy is! Azt mondd meg inkább, ki nyer szerinted a lányoknál! 😀

  8. engem nem zavar, ha zenéről beszélgettek, vagy akármiről,csak egész nyugodtan D:

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Mi az , hogy ki, hát egyértelmű, hogy Na Li! 🙂 Vagy Caro vagy Kim! Amúgy meg fogalmam sincs. Nem vagyok én egy jós. Abból is látszik, hogy ma Kuzinak szurkoltam, és az sem jött be! 🙂

    @cathy07 Bennünket sem zavarna, ha beleszólnál néha… 🙂

  9. @Vilandra Amit tudok mit, ígérem beleszólok. 🙂 Majd gondolkodom… 😀

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Na de az nem úgy van! Hogy kinek drukkolsz, meg hogy szerinted ki fog nyerni, az nem mindig jár együtt. 😀

    Kim nyerjen, az jó lenne, a többi annyira nem izgat.

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @cathy07 Én meg attól féltem, hogy Rod miatt mély depresszióba és hallgatásba merültél. 😉 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Nem is értem miért, de valahogy a lányokon még el sem gondolkodtam. Ennyire lekötöttek volna a fiúknál bekövetkezett események? 🙂

  10. @Vilandra Minden szomorúságomat és csalódottságomat kiterjesztettem Stanre és az ő farkasember őrült énjére 😀 És drukkolok erősen Fednek, egyrészt Fed miatt, másrészt Stan ellen 😀 Dupla drukk 😀

    • Celle
    • 2011 01 23

    @cathy07 Régente Wawrinkáról nekem mindig egyébként egy jóllakott napközis jutott eszembe, olyan feje van, meg a haja a feje tetején azzal a fura forgóval. 😀 De ez már a múlté.

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @cathy07 Valahogy értem én ezt. Stan nálam is fekete listára került. Már a korábbi lépései is indokolják, de a mai mutatványa végképp meghozta a döntést bennem! 🙂

  11. @Celle És mi lett a jó lakott ovisból… 😀 Tipikus csendes gyilkos 😀

    • Celle
    • 2011 01 23

    @cathy07 Olyan rendes embernek látszott… családszerető, a közösség és a társadalom tisztes tagja, egy hangos szavát nem lehetett hallani soha… ilyesmire gondolsz? 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Nekem mindig is gyanús volt ez a nagy barátság, ami inkább Fed részéről volt érzékelhető. Waw már eddig is unta a 2.számú jelzőt, meg hogy minden interjúban Fedről kérdezik. Na, jó, ez valahol érthető is, nagyon fárasztó lehetett neki! 🙂

  12. @Celle Igen, ilyesmire 😀 Majd egy forró nyári napon bekattant, kiment a garázsba, fogta a fejszét… 😀

    Ezt lehet csak most beszélem bele, de azért van kontraszt 😀 http://dailychuckle.typepad.com/.a/6a00e54ee7a843883301348723629f970c-200wi
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFL5pyDPAAJ09GNPToIWkdovA3QQEpCo6s6f10Vxt0RVJGDRN3KQ&t=1

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @cathy07 Na de most akkor a gyerek miatt kattant be, vagy azért mert még az is Federerék után jött néhány hónappal? 🙂

  13. @Vilandra Hát lehet is-is…

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra He wants to break free… úgy általában. És sikerült. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 23

    @Celle Ja, most igen, de erre nincs garancia, hogy hosszútávon is működik. Mert már a történelem is igazolta, hogy minden sikeres férfi mögött egy magabiztos nő állt, aki segítette, támogatta az illető hímnemű lényt! 😉

    • Celle
    • 2011 01 23

    @Vilandra Waw butus. 😀

  14. dolgopolov elintézte sódert…rendben van, h tud a srác de akkor is wtf????????

    • Celle
    • 2011 01 24

    @arcsike Most nézem az ismétlést, ez kész! Az elejét láttam éjszaka, olyan sima 1/6 volt az első szett, mint a sicc! Álmomban nem hittem volna!

    • geod01
    • 2011 01 24

    na jó, ez már kész. 😀 dolgopolov 😮 csak, h nadal ágán ne maradjon senki. 😀 minden remény máriban van, aki így remélem fitten ér el nadalig és megvédi a döntőjét.. 😛

    • Celle
    • 2011 01 24

    @geod01 Egyelőre fitt, az tuti, de hogy Nadal ellen… sajnos nem látom én ezt magam előtt. 😀 Ezt sem!

  15. @Celle
    nekem meg sajnos el kellett mennem, és nem láttam az ismétlést, de h sóder brékkel nyitotta a döntő szettet és onnan bukott 6-2re, az több mint húzós

  16. Hát Södi kész!

    Nadalról meg annyit, hogy Marinka most nagyon ügyes lesz! 😛

    • Celle
    • 2011 01 24

    @arcsike Hát ja. Dolgopolovnak szerválnia se kellett a meccsért, kis macerák árán megoldotta brékkel.

    @cathy07 Kíváncsi leszek, Kéti! 😀

    • Celle
    • 2011 01 24

    @cathy07 Na ez nem volt valami nagy derbi! 😀

  17. Na és ezek után mondják majd azt hogy Ana gödörben van… Makarova még Kimtől is majdnem szettet vett, pedig már láthatóan fáradtabban mozgott mint a hét elején.

  1. 2011 06 25
    Trackback from : Day Five « Open Era

Vélemény, hozzászólás?

