Ötödik nap

Az alsó ág küzdelmeivel ma megkezdődött az Ausztrál Open harmadik köre.

A lányoknál búcsúzott a tavalyi döntős Justinne Henin. Kuznetsova győzte le két szettben.

Svetlana Kuznetsova-Justine Henin 6-4, 7-6

Venus Williams és táncoslábú Petkovic összesen 6 percet töltöttek pályán. Venus egy adogatás fogadás után nem tudta tovább folytatni a játékot. Az ausztrál közönségnek innen szeretnék gratulálni, hogy kifütyülték Venust!

 

De azért megörvendeztetett minket egy újabb csodasztikus ruhával. Jobbulást!

A világelső két szettben ment tovább

Sárinak 3 szett kellett

Mai nap győztesei: Sharapova, Wozniacki, Kuznetsova, Schiavone, Na Li, Petkovic, Sevastova, Azarenka

Jöjjenek a fiúk

Wawrinka három szettben simán verte az ezt azt fájlaló Monfilst.

Roger Federer kicsit könnyebben jutott tovább Malisseon, mint Simonon két napja. Legalább is három szettben tette mindezt.

Roger

A búcsúzó nap fényében fekszik, najó ő játszik benne

Verda három szettben verte Nishikorit.

 

Nem gondoltam volna, hogy megéri a negyedik kört...

Djokó egy szettben jutott tovább

Nole egy szetettet játszott pajtija ellen, aki hasfal sérülés miatt kénytelen volt feladni a találkozót

Nagyon csinosak vagyunk törülköző darabbal az arcunkon

Négy szettben tovább

Következő körben vár rá Cs. Stan

Mai nap győztesei: Robredo, Berdych, Roddick, Federer, Verdasco, Almagro, Djokovic, Wawrinka

Lányok eredménye ITT

Fiúk eredménye ITT

Holnapi menetrend ITT

 

Reklámok
    • Vilandra
    • 2011 01 22

    Marin kiborít. Végig stabilan hozta az adogatásait a 3. szettben, aztán elveszti a TB-t. Most nagyon haragszom rá!
    Amúgy rajtam kívül nézi valaki? 🙂

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra Nézem. Eljutottunk a döntő szettig, úgyhogy valami tán azért alakul. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @Celle Ja,alakul,csak már 4 órája kínlódnak abban forróságban. Nagyon sajnálom mindkét fiút, akármelyik győz a következő meccsen hulla lesz…
    Tudom nincs ha, de ha Marin a 3.szett TB-ben kicsit odafigyelt volna és megtartja az előnyét, már rég aludhatnék! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra De legalább győzött Marin! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @Celle Óh igen, Marin kikínlódta magának a lehetőséget, hogy 2 nap múlva megalázó vereséget szenvedhessen egy kipihent Rafától! 😉 😀
    De nagyon nagy gratula Marinnak a kitartásáért! 🙂

  1. @Vilandra Grat Marinnak 😀

    Még nincs ott Rafa! 😛 Tomic sztem tudja mivel tudná megkedveltetni magát velem, de ezt le se írtam! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @cathy07 Jaj de kis aranyos vagy! Bár ez már a “merjünk nagyot álmodni” kategória. 🙂

  2. @Vilandra Tavaly olyan szép öt szettes meccset játszott egymással Cilic és Tomic, idén is adjuk meg már rá a lehetőséget 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @cathy07 Haha, ez igaz. Én benne vagyok, szavazzunk bizalmat az ifjú utánpótláskeretnek! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra Szerintem ez túl van ezen a kategórián. 😀

    • geod01
    • 2011 01 22

    mondjuk ez olyan szinten álom, h az már túlzás. 😀 tomic, mint nadalverő? 😀
    am rafa sorsolása megint világvicce, mos nem azért.
    csongornak és misának meg gratulálok, fontos vereségeket szenvedtek el, tisztítani kell az utat a rafaágon…

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @Celle Na, ne már! Az én álmaimnak nincsenek határai… 😉

    @geod01 Congából kicsit láttam, Misát meg csak hallottam, de határozottan tisztul az az út. Nekünk már csak az ifjú titán Tomic marad! 🙂

  3. @geod01 Én még azt is bírom Rafa sorsolásában, hogy negyeddöntőben jöhet neki Ferrer, akit sztem széken ülve is ver 😀 Söd meg Mári meg kikészíti egymást a maguk negyeddöntőjében, tehát amikor azt hihetnénk nehéz lesz Rafának akkor se legyen az 😀

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra Nem árt megbarátkozni néha a realitásokkal, Kéti! 😀 Már csak azért is, hogy tudd, hol kezdődnek az álmok! 😉

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @Celle Akkor ez most azt jelenti, hogy én álmodozhatok csak Kéti nem? 🙂 😀

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra Mindenki álmodozhat persze. 😀 Kéti meg a legjobb álmodozásban, akit ismerek. Csak mondjuk, a gravitációval szemben álmodozni… nem célszerű, na. Más kérdés, hogy csodák mindig történhetnek, tudjuk, meg váratlan fordulatok és ilyesmik. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @Celle Jó, ezt értem, csak gondoltam fordítok magamnak kicsit magyarról magyarra. Azt hiszem, kezd megártani a sok korán kelés! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra Á, ne hidd! 😀 Én vagyok zavaros.

  4. sztem isnerben benne volt az is, h ő inkább nem akart ao-n is 3 napig játszani, úgyh inkább hagyta nyerni cilit 😀 😛
    csongor, misa gratula, nem semmi nevektől voltak képesek kikapni 😀

  5. @Celle Én olyat nem is szoktam! 😀 És az álmok valóra képeset válni! 😀 Főleg, ha ilyen szépek! 😀

    • geod01
    • 2011 01 22

    @arcsike
    de muszáj volt nekik, nadal előtt tisztulnia kell az állománynak.. 😀

    @cathy07
    ja, és is néztem, h most majd ferrer jön, hűha, de kemény meccs lesz! 😀 el tudom képzelni-és most nem viccelek, komolyan mondom!-,h ferru első szettben csak tájbrékben bukja el a szettet.. 😀 😀 jó, nem mondom,h vsznű, de ki tudja, ha összeszedi magát.. 😀
    (más: most mér ezt a nadal.tomicot adják?:o bagda-melzer tök jó meccs, ehelyett ezt a tükörsimát nyomatják-míg a fed.simon nem fért bele…nem értem.

  6. @geod01 Lehet, hogy csak tájbrékben, jaja 😀 Izgulós lesz, szinte! 😀
    Azért mert nem akarnak úgy járni, mint a Simon-Feddel 😀 Én bízom Tomicban 😀

    • Celle
    • 2011 01 22

    @cathy07 Tudom, Kéti, csak ez most speciel nem nagyon valószínű, meg a Nadal-fanoknak nem is biztos, hogy annyira szép. 😛 😀

    Meg kíváncsi lennék, milyen természeti katasztrófát tudsz elkpézelni Nadal vereségénak okaként, mert hogy nem Tomicon fog múlni, arra mernék akár fogadni is viszonylag nagy tétekben. 😀

  7. De 3 game volt, Rafa megint csupa víz 😮 Ilyet azért nem szokott!

    • geod01
    • 2011 01 22

    @cathy07
    bízol ja, egy tomicban…a simon meccs meg sima 3 szett és nem is érted, mire fel izgulunk mi többiek… 😛 😀
    de am ha bízol ha nem, a bagdáék meccse ezerszer izgalmasabb, mint ez valaha lesz. 😀

    • Celle
    • 2011 01 22

    @cathy07 Már a múltkor is nagyon izzadt. Biztos meleg van, de az is lehet, hogy az a múltkori betegség azért kicsit tönkre vágta az erőnlétét.

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @cathy07 Kéti, szerintem Rafa mindig ilyen szokott lenni. Biztos a sok rohangálás miatt van! 🙂 A Tomic gyerek meg szépen tartja eddig magát. Bár ennyi azért még nagyon kevés lesz…

  8. @geod01 Ebből is látszik, hogy speciálisan látom a világot :P:D

    @Celle Jaja, tudom, csak most is nagyon, azt mondom 😀

    • Celle
    • 2011 01 22

    @cathy07 24 fok van, persze a páratartalom lehet magas. Ha ez segít valamit a gondolatmeneteden. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    Azta! Tomic megtáltosodott egy picit! 🙂

  9. Tessék lássék! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    4-0-nál szép csendben azt akartam mondani, hogy hűha. Most meg inkább azon gondolkodom, hogy visszavonjam-e? 🙂

    • Celle
    • 2011 01 22

    @Vilandra Ez a – szinte – sima három esete lesz valóban. Csak nem Fed Simon ellen, hanem Nadal Tomics ellen. 😛 😀 Sose késő. 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 22

    @Celle Ja, sosem késő. Mondd ezt az ausztrál közönségnek, mert igencsak lecsendesedtek időközben! 😉 🙂
    Szegényeknek Stosur után még ez is, így egy napon…

    • Celle
    • 2011 01 22

    Azért hogy Nadal a pólója miatt izzadna, kétlem.

  10. @Celle Ezt kinek sikerült mondania? 😀 Hát a feje is a pólótól, jaja 😀

    • Celle
    • 2011 01 22

    @cathy07 Salakon téma, és Petra is fölvette kicsit ezt a fonalat. Ő annyit mondott, hogy Nadal nagyon-nagyon izzad, és hát látszik az is, mennyire lehet az a póló természetes anyagból.

  11. Ma is sokat röhögtem. Tényleg hatalmas ez a Nadal-póló téma. Az biztos, hogy nem a Nike választja neki az anyagot… több Roger szettem is van, remek anyag, úgy nyeli el az izzadságot, mint David Hasselhoff a piát. Talán ez a Nadal póló most más anyag mint Roger cuccai. De akkor sem hiszem, hogy olyat választana amiben jobban izzad, mint egyébként szokott. 😀

  12. tomic nevetséges volt ma, ennyit fűznék hozzá a témához…

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

