Negyedik nap

A lányok szolgáltatták ma a legnagyobb meglepetést. Vagyis két lány. Az egyik legyőzetett, a másik meglepetésre győzedelmeskedett. Ugyanis Shuai Peng két szettben megverte a 7. helyen kiemelt Jelena Jankovicot.

Bye-Bye, Janko

Mai nap győztesei: Petrova, Peng, Stusor, Clijsters, Zvonareva, Peer, Benesova, Safarova, Radwanska, Pennetta, Cornet, Pavlyuchenkova, Morita, Makarova, Halep, Kvitova

Voltak azért még kiemelt kiesőink.  Benesova két szettben verte Kirilenkot.

Maria Kirilenko is búcsúzott

Kleybanova se folytatja a versenyt, ugyanis Halep két szettet nyert ő pedig egyet sem.

Halep

Kim két szettben nyert

Stosur is kettőben a háromban

Lányokról legyen elég ennyi.

Fiúknál a világelső sima három szettben küldte haza Sweetinget. De azért kicsit biztos megizzadt.

Mondom én, hogy azért izzadt

Mai nap győztesei: Nadal, Tsonga, Söderling, Isner, Dolgopolov, Misa, Melzer, GG Lopez, Hernych, Raonic, Ferrer, Berankis, Cilic, Tomic, Baghdatis

Tsonga 3 szettben legyőzte Seppit.

Hamm, bekapta

...ezzel már nem boldogult

pedig azért van ott hely

Murray egy könnyűnek nem mondható meccsen, de három szettben ment tovább Marchenko ellen.

Marin már a 3. körben. Gondoltátok volna?

Tomic három szettben legyőzte Felit. De bizonyos okokból mégis Feliről rakok be képet 😀

Ugyanis a ronda pólót vette fel ismét 😀 Remélem nem utoljára látjuk 😉

Södi is háromban ment tovább.

Nalbandianból sokat vett ki a Hewitt elleni meccs. Gémet se nyert igazán(számszerint összesen egyet), majd vissza is lépett.

Sajnáljuk!

John Isner-Radek Stepanek 4-6. 6-4. 6-2. 6-1.

A 22. kiemelt Llodra búcsúzott. Raonic küldte haza.

Misa szolgáltatta ma nekünk az öt szettes meccset. Kavcic fordított majdnem ellene 0-2-ről.

Misa

A nap utolsó találkozója a Del Potro-Baghdatis mérkőzés volt.

Végül Baghda nagyon jó játékkal győzte le Delpit. De Potro is biztató játékot mutatott. Jó lesz ez! 🙂

0-2 után sem adta fel

újra akcióban

Grat!

Csajok eredményei ITT

Fiúké: ITT

Holnapi menetrend ITT

    • Celle
    • 2011 01 21

    Az ilyet szeretem, Fed, köszi! 😀 Pláne ilyenre kelni jó, mert hogy átaludtam az egészet. De ebből is látszik, menniyre bíztam… 😛

    Henint sajnálom, de Kuznyecovát meg bírom, úgyhogy nagyon azért nem bánkódom. Arcsi Ricsi fiúja viszont csalódást okoz, azt kell mondjam. Ejnye! 😛

    Rodnak grat, Kéti! 🙂 És arcsi!

  1. @Celle Gondoltam, hogy ez tetszeni 😀

    Én is bírom Kuzit, sztem ez így nagyon rendben van 😀

    Sztem Toricki volt ma a legkiválóbb 😛

    Köszi! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Kell a változatosság, kinek, mije fáj éppen, érted… 😛

  2. @Celle Persze értem én 😀 Csak így fent maradhattam volna Rodra, mert Djokóék voltak előtte és most bosszús vagyok 😀

    http://www.onthegotennis.com/home/photos-novak-djokovic-dances-with-the-stars.html

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Ja, értem! Ez így tényleg bosszantó!

    Láttam a képeket a fészbukon, csak nem mentem utána, mégis mi a jó frász ez! 😀 Köszi!

    • geod01
    • 2011 01 21

    @cathy07
    gondoltad, h ez tetszeni? 😛 😀
    és kuzit én is bírom de akkor sincs rendben mer’ juju. :S de mondjuk akkor már legyen egy kim-kuzi döntő 😀 (bár fogalmam sincs, h lehet-e egyáltalán 😀 )

    (és gyokó odatette magát… 😉 😀 )

  3. @Celle Eléggé 😀 De lehet jobbat tett a kis lelkemnek, hogy nem láttam az első szettet. 😀

  4. @geod01 😛
    FOG 😛 De sztem teljesen érthető így is 😀 Én legalábbis odaképzeltem! 😀

    Lehet Kim-Kuzi döntő, jah, nem egy ágon vannak 😀 Csak nem tudom miért akarsz te mindenhol olyan döntőt, ahol nem tudod eldönteni kinek drukkolj 😛

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Na de utána föltámadt, úgyhogy lehet, hogy jót tett volna úgy egyben az egész. 😀

  5. @Celle Hát lehet, ja 😀 Hülye Victor! 😀 (tudom, hogy K-val írja, de le nem írom én azt úgy nyilvánosban, még a végén félre értik 😉 😀 )

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 😀

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 És akkor most a “családgyilkos” ellen drukkolunk vagy hogy van ez? 😛

    Mondjuk, arra kíváncsi lennék, ahogy ők ketten kifejezetten jó barátságban vannak egymással! Valahogy nehéz elképzelni. 😀

  6. @Celle Családcentrikus Stan a pontos neve 😛 Nem bánkódnék, ha kiesne, de Monfi se a szívem csücske, de így sokkal inkább ő, ja 😀

    Mármint Monfils és Waw? 😀

    • geod01
    • 2011 01 21

    @Celle

    @cathy07
    mi történt amúgy pontosan wawéknál? én nem tudtam erről csak mariann mondta a dolgot onnan tudom. mer ez tök friss házasság volt ha jól emlékszem, meg tök pici kölyök van.

  7. @geod01 Waw azt mondta, hogy van még 5 jó éve a teniszben, most arra szeretne 100%-ban koncentrálni, úgyhogy otthagyta asszonyt, gyereket, meg edzőt is váltott.

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Te hívod úgy, én meg így? 😛 Rendicsek? 😛 😀 És igen, így gondoltam valahogy a leosztást. Jaja, rájuk, kettejükre gondoltam.

  8. @Celle Elnézésedet kérem 😛

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Elnézem. 😀 Viszont úgy néz ki, hogy a “családgyilkosunk” a haverját is legyilkolja, nem biztos, hogy Monfils megtáltosodik…

  9. @Celle Úgy, igen 😀 Azt beszéltük már, hogy Wawnak sincsen válla? 😀

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Meglátásom szerint határeset. 😀 Mondjuk, pont Monfils mellett nehéz lehet neki, az biztos.

  10. @Celle Nagy a kontraszt, ja 😀

  11. huh andy eléggé rámijesztett hajnalban, nagyon nem mnet az első szettben neki, de aztán előszedte a szervát, és szerencsére a tb után haase összezuhant 😀 kiváncsi leszek wav ellen mi lesz majd…

    • Celle
    • 2011 01 21

    Most ez komolyan valami domina szerkó imitáció Vénuszon? 😀

  12. @Celle Hát ez se szép! 😀 én nem tudom mit gondol… 😀 És van “pofája” azt mondani, hogy az egyszerűséget szereti 😀

  13. De azért sajnálom most! :S

  14. Ausztrál közönségnek meg gratulálok, hogy kifütyüli…

    • Celle
    • 2011 01 21

    @cathy07 Szegecsekkel van kiverve…

    Na azért az ausztrál közönség is megéri a pénzét, ami azt illeti. Vénusz, szegény hamar lelépett.

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    @Celle Viszont Masha szerkója nagyon tetszett, a színe is meg minden, láttátok? 🙂

    Most akkor a negyedik vagy az ötödik nap történéseit lehet itt kibeszélni? 😉

  15. @Vilandra Bármit! 😀 Elvileg ez egy beszámoló a negyedik napról, de mindig így szokott lenni, hogy az előző nap alatt beszéljük meg a következőt 😀 Estére tuti lesz a hatodik napra is ötödik napi beszámoló 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    @cathy07 Jó, csak kötekedtem egy kicsit! 🙂
    Családcentrikus Stan tényleg belehúzott. Az első szett után nem is nagyon értettem, hogy mi történik most. Úgy látszik ilye szárnyakat ad az, amikor lekerül az ember válláról a felelősség. Mondjuk úgy könnyű, ha van kire átrakni… 😉 🙂

  16. @Vilandra igen, úgy látszik! Szépen végig tudja aludni az éjszakát, senki nem zaklatja semmivel, csak magával foglalkozhat 😛 De azért remélem Rod hazaküldi egy svájci szállodába 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    @cathy07 Rognak, Rodnak, Mashának gratulálok, Jujut sajnálom, de amit én láttam belőle, ott Kuzi nagyon kemény volt.
    És Kéti, külön öröm számomra, hogy Marinka meg lett említve! Nekem is feltűnt sima továbbjutása. Nehogy vérszemet kapjon és felidézze azt a régi roszz szokását, amikor még eljutott a negyeddöntőkig! 😉 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    @cathy07 Ebben az esetben mindenképp Rodnak szurkolunk! Igazad van, mégiscsak kényelmesebb lehet Wawnak egy otthoni szállodában! 🙂

  17. @Vilandra Én sem láttam végig, de Kuzi tényleg nagyon jó volt!

    Hát Marin szép csendben megbújva formába lendül úgy tűnik. De hát elődöntőt kell védenie.

    • Celle
    • 2011 01 21

    Kéti kérdezte, vajon Fed is úgy érezte-e magát a maga ötszettese után, mint Nalbi. Nos nem. 😀

    Q. A good game after a five setter the other night. Happy with it?
    ROGER FEDERER: Yeah, I mean the match against Simon was good, too. Don’t make it sound like it was bad just because it was five sets. They usually are a higher level over a longer period of time.

    So I thought today was intense too. The first two sets almost didn’t reflect how tough it could have been. Or how tough it was. I think that maybe broke his will a little bit because he was up 3 1 in the second I think it was. Then I was able to come back and win 11 straight games which was obviously a great run I got on. I was able to do a few different things.

    Q. After a tough five set match, David Nalbandian said he felt weak and dizzy and quit 59 minutes into his next match. You had a tough five set match too. What’s the difference?

    ROGER FEDERER: Well he also played last week, so I mean that’s maybe part to it. He never really had time or a couple days to kind of rest and get used to it at all. Then he got almost the toughest draw you can get with Lleyton here. Obviously the intensity you get from Lleyton and the crowd and the pressure and all those things combined can maybe give a result like this.

    It was for long periods of time very close, and he had to put in an hell of an effort to get back in the fourth set. You know, then he plays a tough guy in the next round and he’s on a smaller court and things are just not the same and so easy, so simple. Maybe he picked up something small as well that was bugging him.

    Look, I’m okay today, and I’m happy I was able to come through it. Surely not the easiest thing to come back after a five setter, but I managed.

    I’m sure that another day of rest is going to do me good.

    http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2011-01-21/201101211295596284776.html

  18. @Celle Köszi! 🙂
    Ezekszerint másban is felmerült a kérdés 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    “That’s the tale I like to tell, yeah…”

    És ugyanez a véleményem arról, amit Celle írtál nekem kicsit korábban, a Simon meccs utáni interjúból. Ahol Rog izginek találta az ötödik szettet és mókásnak ezt az egészet! 🙂

    Ettől függetlenül örülünk, hogy jól érzi magát és megoldja, valamint reméljük, hogy elég lesz mindig az az egy nap pihenő! Csak így tovább Roger!

    • Celle
    • 2011 01 21

    @Vilandra Vilandra, ez a flow. 😛 A kihívás meg az izgalom, tudod. 😀

    http://hu.wikipedia.org/wiki/Flow

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    @Celle Ja, és a rajongóinak is elég kihívás a Rog által okozott izgalom! De jó lenne most már letudni ezt az AO-t Challenge Day nélkül. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 21

    @Celle És köszi ezt a wikis fogalom meghatározást. Ismét közelebb jutottam a “miért is kedvelem Roger Federert” témához. Ugyanis képes vagyok órákon át ülni és bámulni a vizet… 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 21

    @Vilandra Nincs mit! 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

