Második nap

Tehát bemutatkozott a felső ág, a világelső is pályára lépett.

De kezdjük megint a lányokkal.

Kim Clijsters nagyon simán, 6-0, 6-0-al jutott tovább. A probléma csak az, hogy ellenfelét Dinara Safinának hívták., aki hosszú sérülés után nem úgy tűnik, hogy kilábalni látszana a gödörből. Bár ez már nem is gödör, sokkal inkább szakadék.  Nem volt jó nézni. Drukkolok neki erősen, de pokoli nehéz lesz újra kezdeni az egészet elölről. Vagyis sajnos ez már nem is elölről, mert a csalódások, fájdalmak emléke megmarad… de hajrá!

Kim Clijsters-Dinara Safina 6-0, 6-0

Stosur, Zvonareva, Janko, Pennetta, Peer, Martic, Morita, Radwanska, Petrova, Suarez-Navarro, Chakvetadze, Peng, Garcia, Pavlyuchenkova, Barrois, Benesova, Kleybanova, Dushevina, Cirstea, Safarova, Zakopalova, Kirilenko, Jovanovski, Martinez Sanchez, Dominguez Lino, Halep, Tsurenko, Makarova és Clijsters a mai nap győztesei. Eredményekért IDE érdemes kattintani.

A kiemeltek közül nagy csatában búcsúzott döntő szett 10-8-al Ana Ivanovic. Sajnáljuk!

Ana

Ekaterina Makarova- Ana Ivanovic 3-6, 6-4, 10-8

Sajnos három szettben búcsúzott az Ausztrál Opentől Gréta is.

Arn Gréta-Maria Jose Martinez Sanchez 3-6, 6-4, 2-6

Ugyan nem kiemeltek, de említést érdemelő kiesőink: Schnyder, Oudin, Zhang, Flipkens.

Na akkor fiúk.

Ma győzteseink: Nadal, Nalbandian, Tomic, Murray, Russel, Söderling, Tsonga, Cilic, Llodra, Del Potro, Ferrer, Baghda, GG Lopez, Marchneko, Isner, Berankis, Stepanek, Melzer, Riba, Muller, Hernych, Sweeting, Kavcic, Misa, Raonic, Feli, Giraldo, Becker, Seppi, Bellucci, Dolgopolov, Schwank. ITT meg is nézhetőek

Említettem tegnap, hogy mik jellemezik leginkább az első köröket, mitől vehetjük észre, hogy ez egy GS torna. Na tegnap nem volt ilyen és ezért ki is felejtettem, de  visszalépések is szoktak sajnos lenni.

Így járt Rafael Nadal ellenfele is. A világelső nem hogy adogatást, ne adj Isten szettet nem vesztett, de még játékot sem. Marcos Daniel ugyanis 0-6, 0-5-nél úgy érezte annak van több értelme, ha ezt a találkozót nem folytatja és hát persze így Rafa is kénytelen volt lesétálni a pályáról.

Jól játszottam, no?

A másik visszalépéssel végződő találkozó A Murray-Beck meccs volt. 6-3, 6-1, 4-2-nél fújt visszavonulót Beck.

Lássuk be, ez nem festett jól

Második körben

Ma sem maradhatott el a 0-2-ről való fordítás. Ki mástól kaphattuk volna ezt meg, mint Tsongától. Lévén ő is francia. Őőő holnap lesz Simonon kívül francia fellépő? 😛

Tsonga-Petzschner 4-6, 2-6, 6-2, 6-3, 6-4

Thomaz Bellucci-Ricardo Mello 7-5, 7-5, 4-6, 3-6, 6-3

Clement ellen fordított 0-2-ről Seppi is.

Andreas Seppi-Arnaud Clement 3-6. 2-6. 7-5. 6-3. 6-2.

Clement

Pere Riba- Carsten Ball 1.6, 7-6, 6-2, 2-6, 6-4

Baghda is öt szettre kényszerült Zemlja ellen.

Marcos Baghdatis- Grega Zemlja 3-6, 7-5, 6-1, 4-6, 6-2

A nap utolsó találkozója, az előzetesen nagyon várt Hewitt-Nalbandian meccs is öt szettel végződött. Azt hiszem nem csalódtunk. Volt itt minden. Gyönyörű pontok, kétségbe ejtően rossz játék, ez mindkettőjüknek sikerült a meccs folyamán többször. Néha már-már aggódtam a vonalbírókért, ha a két srác így folytatja, akkor a végére berekednek. De a lényeg mégsem ez. Hanem hogy mindegyikük küzdött, egy pillanatra nem adták fel, nem volt hiszti, nem volt vitatkozás, nem volt sértődés. Egy volt. Játék. A színvonala ugyan ingadozott, de panaszra nem lehet okunk. Emlékezetes marad ez a meccs az biztos. Beszélhetnék most arról, hogy Léjt a negyedik szettben brék és szett előnyben, 3 lehetősséggel a kezében vagyis ütőjében, arra, hogy dupla brékelőnybe kerüljön tudta elveszíteni a mérkőzést, sőt még meccslabdája is volt az ötödikben, de erről nem fogok beszélni. Méltatlan lenne a meccshez. Annyit mondanék, hogy köszönet nekik ezért a majdnem öt órás meccsért, ezért az élményért. Azt hiszem ilyesmik miatt nézünk teniszt.

David Nalbandian-Lleyton Hewitt 3-6, 6-4, 3-6, 7-6, 9-7

Meglepőbb eredmények: Hát ez végül is kétesélyes meccs volt, de Tomic három szettben verte Chardyt. Benjamin Becker három szettben győzte le Gulbist. Ma biztos nem volt kedve játszani.

Delpo is három szettben nyert 🙂

Robin

Eastwood?

Fontos megemlíteni, hogy Marin nyert és hogy három szett elég volt neki

Ferrer négy szettben verte Jarkkot

Holnap találkozunk!

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    Nahát most nézem csak, Ernieről teljesen meg is feledkeztem. Talán, jobb is! 😉
    És akkor most kell a szívnek megszakadni… Lleytont nagyon sajnálom, nemcsak mert nem lesz több gyönyörű edzős vagy apukás kép! 🙂 Igaz, csak a LS-on tudtam követni a meccset, de végigizgultam, szurkoltam így is. Nalbi eddig sem volt a kedvencem. Ezután még annyira sem…

    Dinara meg. Jó, hogy nem látom ezeket a meccseket. Lehet, nem is bírnám nézni a szenvedédét.

    Rafa ellenfele miért lépett vissza?

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @cathy07 Ja, értem. Akkor kár volt addig is szenvednie!

    • Celle
    • 2011 01 19

    Simon ruhája is elég jól néz ki, tetszik nekem! Meg eddig a meccs is! 😀

  1. @Celle Igen, Simon is csinos 😀 meg nekem Kolbi ruhája is tetszett, majd mutatok képet, ha Kolbit nagyon kevéssé bírom is… 😀 idén ügyi az adidas 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Igen, egészen letisztult, ügyes dolgokat találtak ki idén. Mondjuk, Verda cucca például nem ez a kategória, de azzal sincs baj. Neki való! 😀

  2. @Celle Verdával nem a ruhája a legnagyobb baj 😀

    Hopp, ez gáz 😀 Kolbi Wilsonban nyomja 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Minden nem lehet tökéletes! 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Celle Bezzeg ő! 😛

    • geod01
    • 2011 01 19

    nna,akkor fész meg lehet lepődve, sajnos, szett ellopva.:S

  3. @geod01 Egyelőre csak egy! 😀

    Bár azért Gilles jól játszik, de nem lesz baj 😀

  4. Mirkát mutatják, Mariann közli: asszonysors…
    😀

  5. @geod01
    Meg is vagyok, Fed pocsékul adogatott abban a szettben, Gilles meg nagyon jól nyomja ezt a passzív játékot… Legalább készülünk Mörcsire egy kicsit.

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @Celle

    @cathy07 Visszavonom az eddigieket. Egyáltalán nem helyes ez a Simon. Egyre inkább nem! 🙂

  6. @Vilandra Hát Fed Simon nélkül se találja el a pályát

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    Celle, te pedig szedd össze magad, mert személyesen téged teszlek felelőssé, ha baj lesz! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Vilandra Engem? Arról volt szó, Fész nyer! 😀

  7. Tudom most nagyon koncentrálunk, de kitettem egy új posztot amiről azt gondolom, hogy vicces, de nézzétek meg, mert ha nem az akkor visszaszedem 😛

  8. @f4c3m4n Sztem nagyon vicces 😀 Én már lájkoltam is 😀

  9. Pocsék Roger, teljesen felidegeli ez a játék, és nem is csodálom, mert engem is 😀 Ugyanez történne velem is, megpróbálnám szétütni a pályát és a végén kikapnék.

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @cathy07 Miért, Simonnal együtt menne neki? 🙂

    @Celle Akkor jó lenne, ha mostmár valami ráutaló magatartást mutatna,esetleg jobban játszana…

    • geod01
    • 2011 01 19

    na jó…simon nem veszélyes, ‘ez a fed’ lemossa a pályáról, persze…mi idegelte fel fedet mégis?:o sima két szettje volt…ő hozta fel simont magára, jó szokása szerint. idegtől nem látok. 😀

  10. na mi lesz emberek? nem szurkoltok eléggé rognak, vagy csak én szurkolok túl jól simonnak? 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @geod01 A második szettben mikor elvesztette az adogatását, mikor először, ott kezdtek gyanúim ébredni, mégis jól alakult a vége… de aztán a harmadik szett katasztrófa volt sajna. És hát most se jobb. Nem kellett volna idáig eljutni, jaja. Kicsi Simon belelendült.

  11. Hát de én ezt akkor se hittem volna 😮

    • geod01
    • 2011 01 19

    @Celle innen ez már betonkemény lesz. teljesen felette van simon lelkileg. két szett hátrányból, de 2-0ás h2h-val, nulla veszítenivalóval…
    áhhh. :S
    és nem simon a csoda mariann, hanem az, h fed hogyan tudta önmagának elbaszni ezt már megint.

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Három megnyert szettel van vége egy meccsnek, Kéti. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @Celle Nagy ívben teszek kicsi Simonra. Nemcsak Rogert, engem is halálosan idegesít a játékstílusa.

    A jó Rogert akarom és sürgősen!

    • geod01
    • 2011 01 19

    @cathy07
    mondjuk télleg nem értettem, mire voltatok annyira optimisták, de mondjuk meg is nyugodtam,h akkor jóvan, túlaggódom. fene. :S
    (idegtől továbbra se látok 😀 )

  12. @Celle Jó, azt tudom, de ez a játék nem következik az első két szettből…

  13. Hát de mit várt Roger? a 3. szett eleje óta Simon eltalálja a pályát, és pontosan tudja hogy milyen játékot játszik. Mégis befizetett a hullámvasútra. Évek óta ugyanaz a helyzet, csak neki van veszítenivalója. Simon nem fogja átnyújtani a kulcsot.

  14. @geod01 Hát amit az első meccsen játszott… Meg itt az első két szett is nagyon rendben volt…

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Vilandra Hát azt lehet tudni, hogy Simon játéka nem tetszik Fednek, csak ott az elején még tán túl lehetett volna ezen lendüloni, nekifutásból… most már… banyek!

    @geod01 Hát az! A legjobb feje vagy nem tudom, mije kellene hozzá…

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 A második szett vége már annyira azért nem.

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Na de a tenisz az ilyen játék, Kéti. 🙂

  15. Ahhoz képest hogy “hát”-tal nem kezdünk mondatot, egész jók vagyunk az elmúlt 10-ből 4 hsz 😀

  16. @f4c3m4n 😀
    Celle ráadásul bölcsész 😀 😛

  17. “ha van ötlet, akkor megcsinálni megtudja, csak van-e annyi, hogy kihúzza a gödörből” 😀 Mariann brillírozik 😀

    • geod01
    • 2011 01 19

    @cathy07
    ok, na de ez a simon. nem egy nyeretlen kétéves. és aki ellen nem nyert még.és aki tök jó formában van.
    de iszonyat dühös vagyok, mert mindezek ellenére magának köszönheti az egészet. mer az van, h télleg igazatok lehetett volna ha nem hagyja feljönni ezt a cseppet sem kedves 😛 alakot. 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @geod01 Áááááá magyaráztam én ezt Kétinek, nehogy azt hidd, hogy hat. 😀

  18. @geod01 Attól még kedves, hogy így játszik 😀 csak magának akar jót:D önző 😛 😀

    • geod01
    • 2011 01 19

    előttetek van,h hogy a túróba’ fogja tudni elvenni simon adogatását? 😮 merugye anélkül búcsú lesz…

    • Celle
    • 2011 01 19

    @geod01 Isteni szikra, deus ex machina… ilyeneket látok. 😀

    • geod01
    • 2011 01 19

    @cathy07
    nem kedves.:L számomra tök irritáló ez a tenisz, mindentől függetlenül is.

  19. @geod01 Így! 😀 😛

    • Celle
    • 2011 01 19

    Fed, a Jóisten áldjon meg… 😛 Valamit kaparj most már össze! 😀

    • geod01
    • 2011 01 19

    tudom, így… 😛 hjaj, csak most már fejezze be hamar valahogy…

  20. Mariannt úgy érzékelitek? 😀 “ha innen elveszti a meccset akkor ő nem Roger Federer…” 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Nem, hála Istennek nem érzékelem, nem nagyon vagyok ugyanis humoromnál. 😛

  21. @Celle Én azért hallom őt is 😛 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Streamen nézem. 😛 Úgy elég nehéz.

  22. @Celle Jah értem 😛 😀 Különcködsz 😀

  23. Most kajak lefordította azt a zászlót amit 6 éve látunk minden meccsen? 😀

  24. @f4c3m4n Neki újdonság volt 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    Fed, légyszilégyszilégyszi!

  25. @cathy07
    érthető…

    Azért az ok h mákja volt Simonnak a hálóval, de ettől még 3 brélabdából egyet se :S:S:S

    • Celle
    • 2011 01 19

    @f4c3m4n Ja, luxus ez basszus!

    • geod01
    • 2011 01 19

    most ez megint mi volt? 😮 3 meccslabda és nem…

    • Celle
    • 2011 01 19

    Na jó, fejezzük be szépen! Most!

    • Celle
    • 2011 01 19

    Anyáááám! Fed, basszus, ne bírnálak annyira de annyira! 😀

  26. mondtam én, hogy meglesz ez és nem kell aggódni 😛 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    Most már nyerje meg! Nem érdekel, hogyan, de ha nem lesz 17, nem állok jót magamért! 😛

  27. 1 feladat legyűrve, most akkor segítsetek, mert 3 órán belül közgáz vizsga és 2esre ki kéne hozni a semmiből 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Kéti, basszus!

    • Celle
    • 2011 01 19

    @f4c3m4n Drukk, Fész! Olyan gázosan ergyául nehéz, mint ez a meccs volt, úgyse lehet! 😀

  28. @Celle Megijedtem 😛 😀

    @f4c3m4n Drukkolok, Fész, mást nem tudok tenni 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 @Celle Drukkolunk majd még mi Roddicknak! 😉 😛

    • geod01
    • 2011 01 19

    f…sz ki van, h megszerettem ezt a delpo gyereket. fednek még van kb. 2 idénye, addig még megőrültem volna az ilyen meccsektől aztán utána már csak élvezni a teniszt és épp aktuálisan drukkolgatni vkinek. nem való nekem ez a feszkó 😀 😀
    erre, ha be is fejezi fed egyszer, delpo ott lesz még évekig (remélem 🙂 ) 😀

    és nagyon nehéz volt ez, sztem a dsz-ben szerencséje is volt már fednek, nem állítom azt se, h biztosan megérdemelte ő ma ezt, de azért nem kicsit örülök. 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @geod01 Megérdemelte, mert kikínlódta, Simon nem volt elég, és kész! 😀 Ha sz@rba keveri magát az ember, legalább húzza ki magát belőle valahogy, és ő megtette. Nekem ez most pont elég. 😀 És baromira örülök, naná! 😀

  29. @Celle Hát te nem szoktál… 😛

    • geod01
    • 2011 01 19

    @f4c3m4n
    kalappal fész! 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @geod01 Ja és két idény? 😮 Azt mondta Fed, az se biztos, hogy nem 2016-ig nyomja! 😀 Más kérdés, milyen tempóban persze.

  30. bocs a zenei stílusért, de ez most úgy jó ide, persze mindenki behelyettesíthet valamit 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Dehogynem! Na de majd most lesz az igazi! Már tudom, hogy kell! 😛 😀 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    Nsh, szeremcsére sürgősen el kellett húznom ügyintézni és mire végeztem már vége is lett! Jobb is így. Ma mindenki csak felhúz, Rogertől végképp nem vártam volna…

    Fész: Ügyes legyél, majd én is szorítok! 🙂

  31. 15:07kor kommenteltem salakra 😀 Valaki nézze majd, hátha megjelenik még ma 😛

    • Celle
    • 2011 01 19

    @f4c3m4n Rendben. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @Celle Jelzem, most akadtam ki végképp, ahogy Rog közölte a meccs után, milyen jól érezte magát! Hát én nem… ;):)

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Vilandra Na jó, a végén megszépültek neki a dolgok biztos. 😀 Nem akárhonnan mászott vissza, és Simon mumus. Ha nem is mágus. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @Celle Azért ez a PR szöveg, amit lenyomott ( most néztem az ES2-n ), kicsit sokkolt. Már az is elég kellemetlen, hogy csak az eredményt tudtam követni, így nem nem igazán állapíthatom meg, hogy játszott, csak sejtem. De, te láttad, mesélj valamit! És ezúton hivatalosan is meg vagy dícsérve a végeredményért! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Vilandra Nézd, amíg tart a verseny, szerintem valamennyire kötelező is a PR-szöveg, bár én nem láttam, mit mondott, csak sejtem, miről beszélsz. 😀 Ahogy arról se beszélnek sose, hogy fájt itt vagy ott… nem adunk ki minden kártyát, érted. 😛

    Az elején nagyon-nagyon jól játszott, aztán a második szett végén éreztem, hogy nem stimmel valami, el is vesztette egy adogatását, de aztán simán lett mégis 6/2. De ott már bizonytalanabb volt, melléütögetett, nem jöttek az első szervák, ilyenek… Na aztán gyorsan el is vesztette két adogatójátékát a harmadik elején, a kihagyásból nagy baj lett, teljes volt az összezuttyanás. Simonka meg persze föléledt.

    És jött a Simon-tenisz, amit ő meg nem bír. Innen már szoros volt, neki lélektanilag inkább gödör, Simon élvezte. Az utolsóban meg szerintem baromira koncentrált, már ha igaz, meg tudott, és kihasználta azt az esélyt, ami volt neki, hogy brékeljen. Nem volt sok! 😀 Na ott örült de rohadtul, akkora kámonok röpködtek, mint ide Lacháza. 😀 Utána volt még három brék- és meccslabdája, amit kis pech kíséretében ugyan, de elbénázott, végül hozta a saját adogatását. Nem tök simán, de már magabiztosabban. Azért ott már lehetett érezni, hogy meglesz. Simon se nézett ki jól. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @Celle Köszi a kis elemzést, vagy inkább élménybeszámolót! 🙂 Azt elhiszem, hogy örült nagyon, mert ez még az interjúban is látszott. Azt gondoltam, hogy a 3.-ban szúrta el, de akkor sem értem, hogy nem tudta befejezni 4-ben. Nah, mindegy. A lényeg, hogy túl vagyunk a szokásos ötszettesen. Reméljük, innen már sétagalopp lesz az egész! 🙂 😀
    Ja, és tudom, hogy gonosz vagyok, de szegény kis Simonkát valahogy nem tudom sajnálni! 😉 Még Rog is megemlítette, hogy ez volt az első győzelme vele szemben…

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Vilandra Mert Simon jól játszott! És megfekszi az Fed gyomrát. Pláne ha bénázgat és hagyja, hogy felülkerekedjen. Szerintem ennyi. De nem értek hozzá, úgyhogy majd Fész biztos elmeséli a frankót. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 19

    @Celle Jól van na. Inkább elhiszem neked! :)Fész meg talán épp a meccs éa a vizsgája okozta sokkot piheni ki! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 19

    @Vilandra Biztos jön majd!

    Olvastad Kéti új bejegyzését a harmadik napról? Vannak fincsi fotók! 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

