Túl az első napon

Így szokott indulni egy GS. Márhogy általában. Egy-két meglepetéssel, egy-két öt szettessel, egy-két kimagasló teljesítménnyel, egy-két 0-2-ről való fordítással, pár tucateredménnyel, ezt a meccset is lejátszották alapon. Meg persze nagy meglepetéses kieséssel. Jah, hát ha igazán menő GS első napunk van, akkor esőszünetet se hagyhatjuk ki. Mindezt megadta nekünk az AO első napja, sztem nem panaszkodhatunk. Nézzük röviden mi is történt ma!

Kezdjük a csajokkal.

Egyetlen meglepetésként a 17.  kielemelt Rezai búcsúját tudnám említeni. Három szettben kikapott Barbora Zahlavova Strycovatól.

Az eredményeket ITT érdemes böngészni.

Henin csak három szettben, nehéz, látványos mérkőzésen, de nyert Mirza ellen

“Ázik fázik járatlan rengetegben”

Wickmayer

"rainbreak"

Erre nem írnék kommentárt... 😀

Na jöjjenek a pasik

Az alsó ág jutott ma szerephez.

Federer, Roddick, Verda, Nole, Berdie, Waw, Mahut simán nyert. Eredmények ITT böngészhetők.

Federer úgy játszott ma, ahogy első körben ritkán szokott. Végig figyelve, nagyon szépen játszva, nagyon simán nyerve. Jó volt nézni.(ha kötekedni szeretnék azt mondanám, hogy az első szervákat nagyobb százalékban is beüthette volna) de persze én nem kötekedem 😀

Roddickból csak egy szettet láttam, ugyanis elképzelhetetlennek tartottam, hogy bekapcsoljam a gépet és keressek valami streamet hozzá, a tévében meg ennyit adtak belőle. Nem vagyok nyugodt. Nagyon simán nyert, számomra mégsem volt meggyőző. Nem igazán figyelt, nem igazán támadott, megvolt a meccs, nyert, de azért nem csak Hajek lesz az ellenfele ezentúl. De lehet túlaggódom a dolgot.

Nem tetszik ez a póló...

 

Ennél azért jobb volt a Rod meccs!
Sima volt

Na akkor nézzük az izgalmakat! Monfils úgy döntött 0-2 után, hogy ő mégsem akar kiesni az első körben, ezért fordított. 2011-es AO első öt szettesét produkálva ezzel.

Aztán a másik 0-2-ről való fordítást Fish produkálta, aki ráadásul életében először tette mindezt. Hanescu lett ennek az elszenvedője.

Kolbi és Gil is csak öt szettben jutott tovább, ahogy Montanes is csak öt szettben volt képes túljutni a Celléből származó Brownon. Öt szettben búcsúzott ma még Karlovic is, szerintem Nole vigyorog rendesen!

Szintén öt szett kellett Kubotnak, hogy kiejtse a 18. kiemelt Sam Querreyt.

Lukasz Kubot

Nem kellett azonban öt szett Florian Mayernek, hogy az első nap legnagyobb meglepetését produkálja. Ugyanis négy szettben verte Davydenkot.

"Ennyi volt, ennyi volt, még fáj, de ennyi volt" (szerk.: Szilárd)

Gratulálunk!

Ő ma még mindig csak edzett

"És bemondom nekik, hogy a Nap sárga" (szerk: Kaukázus)

Következő állomás: Roger Federer

  1. Kéti! Imádom a stílusodat, de komolyan! Külön tetszenek a képaláírások:)

  2. @tidel01 Köszönöm szépen, kedves vagy! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 17

    “Ennél azért jobb volt a Rod meccs!”

    Nem biztos, hogy alszik! Lehet, hogy az izgalmaktól elalélt… 😛 😀

  3. @Celle Hát lehet, de azért a körülötte lévők se túl lelkesek 😀 Bár ők lehet, hogy az elalélás határán vannak csak… 😀

  4. engem az érdekeln, h ki az a szilárd? na meg egy olyan kérés is lenne, h a kommenteknél jelenjen meg az időpont is ne csak a dátum 😀

  5. @arcsike http://www.youtube.com/watch?v=67d2jEys6xI 😛

    Sajnos eléggé megvagyunk lőve, ez az egyetlen sablon, ahol van válasz gomb, viszont itt meg dátum nincs 😀 Sokat variálni a sablonokon pedig nem lehet…

  6. Na Kéti engedelmével pontosítgatnék picit 🙂

    Hal mellett Monfi is életében először fordított 0-2ről. De Bakkernek ezt nehéz lesz feldolgozni, mert a saját hülyesége miatt kapott ki. Bedurcázott, elkezdte csapkodni a labdát, mint egy kisgyerek. Szerintem hagyott benne nyomot, lesz dolga az edzőnek. Én Hantuchova kiesését is meglepetésként éltem meg, szétszórt volt nagyon. Néha iszonyat jól játszott, aztán meg teljesen nulla. Igaz ehhez hozzájön, hogy Kulikova elég agresszíven állt a labdákhoz, megérdemelte a győzelmet. És szerintem Bethanie Mattek-Sands kiesése is váratlan, mert nagyon jól játszott az elmúlt időszakban, a Hopman kupán is például. Ugyan ha jól tudom Aranxta Rus volt junior világelső, de ahhoz képest a felnőttek között nem tud sokat felmutatni. Sárihoz annyit, hogy majdnem megdöntötte az egy meccs alatt ütött kettőshiba rekordot, szóval van mit csiszolni a szerván, de Ana is megoldotta. Kubot nem semmi kánkánt levágott a meccs után, ha felrakják jatubéra akkor kirakjuk ide is 😀

    • geod01
    • 2011 01 17

    @cathy07
    kéti, gondolod így tudja? 😀 😀

  7. @geod01 Gondoltam, hátha… 😀 De oké. 😀 A Quimby billentyűse, zeneszerzője is. Vagy még így se jó? 😀

  8. @f4c3m4n

    Ugyan hang nincs, de így is vicces 😀

    • Celle
    • 2011 01 17

    @cathy07 Mi az a Quimby? 😛 Éljen Tápiószecső! 😀

  9. @Celle hát a kimbi az ez, ez a kimbi… 😛 http://www.youtube.com/watch?v=8ccXid0lQXg

  10. @geod01
    sztem be lehet kapni 😀 😛

  11. most kapcsoltam be a tv-t és kim-safinka 6-0 5-0, közben meg már kétkerekű emberhajtású közlekedési eszköz! az rendben van h nem megy safinának mostanásg, de az ért ezt kicist erősnek érzem :O

  12. @arcsike Igen, nagyon durva volt látni… Kim persze jó volt nagyon, dehát Safina elkeserítő… Tök kétségbe esett volt sokszor. Nem tudom innen hogy fog visszamászni…

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Szerintem nagyjából sehogy. 😦 Legalábbis baromi nehéz lesz, és Szafina nem a lelkierejéről volt eddig híres.

  13. ah nézem csongor is kifele tekintget már 🙂

    • Celle
    • 2011 01 18

    Brékelőnyben van, ha jól látom, ne vicceljünk! 😀 😛

  14. @Celle Meg két szett hátrányban, ja 😛

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Igen, tudok róla, azért vannak ott a furi kis smülék. 😛 😀 Szarkazmus volt, Kéti. 😀 Vagy valami olyasmi…

  15. @Celle értettem én 😛 😀

    Hewitt nagyon ügyi! 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Ja, hogy csak megmagyaráztad a poént, értem! 😛 😀 😀

    Igen, jól nyomja, aztán meglátjuk, mi lesz még… 😀 Nekem mondjuk, édes mindegy, melyikük nyer. 🙂

  16. @Celle Gondoltam ennek ellenére beléd kötök 😛 😀

    Nekem is, de azért nyerjen Léjt 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Léjtet bírod vagy Nalbandiant nem? 😀

  17. @Celle Léjtet bírom 😀 Nalbival sincsen semmi bajom, sőt bírom ahogy játszik, de Léjt azért Léjt 😀

    • geod01
    • 2011 01 18

    @cathy07
    félek, h sehogy.. :S
    csongor úgy néz ki megy a monfilsi úton 😀 és jó ez a nalbi-léjt 🙂

  18. @geod01 Hát lehet… Idén mondjuk még csak 25 éves lesz, de persze nem ezen múlik…

    Hát vagy Petzschner megy de Bakker úton 😀

    Ejnye Léjt!

    • Celle
    • 2011 01 18

    Nalbandian sajnos teljesen szétesett, úgyhogy ettől kezdve nem tudom, mire lehet menni ezzel a meccsel. Pedig milyen jól indult!

  19. @Celle Én is sajnálom szegényt azért… Tudtam, hogy ez a meccs ilyen lesz…

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07
    Jó ez a meccs a maga módján, csak nem úgy. 😀

    Tsonga meg csak megnyerte közben magának szép csöndben. 😛

  20. @Celle Hát nem, nem úgy 😀
    De tájbrék van, ez is érdekes lesz 😀

    Grat neki 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Fordulatos és izgalmas, arra panasz nem lehet! 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    Ez durva volt! 😀 Sajnálatom Hewittnak és Kétinek, gartulációk Nalbandiannak! Volt a meccsnek olyan szakasza – olyan 2 órával ezelőtt 😛 -, mikor egy lyukas garast nem adtam volna Nalbi győzelméért.

  21. Hát megint az öregeké volt a nap meccse.. férfi ágon. Kár hogy nem Léjt nyert :S

    A lányoknak is megvolt a maguk Léjt-Nalbija. Kva szar érzés lehet, hogy 19. kiemelt vagy, kapsz egy 49. helyezettet, akit lenyomsz az első másfél szettben, majd az átkapcsol Davydenko üzemmódba, hozzáad egy kis powert és bármit csinálsz nem tudsz nyerni. Szegény, szegény Ana 😥 Persze a sajtó majd tovább temeti, hogy mekkora gödörben van 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @f4c3m4n És nincs… ezek szerint. 😛 😀

  22. @Celle
    Nagyon nincs 😀 önbizalmával vannak gondok, ha nem jön az első szerva de egyébként rendben volt nagyon. 🙂

    • geod01
    • 2011 01 18

    @f4c3m4n
    …öö, mondjuk sztem a “gödörben van” kifejezés általában épp’ azt jelenti, h az önbizalommal vannak gondok.. 😛 😀

    @Celle
    én rájöttem úgy a meccs közepére,h nalbinak szurkoltam 😀 szal örültem a végén, bár mivel léjtet bíni ‘kell’ kár, h nem, mondjuk, negyedik körös meccs volt.

    És hivatalosan bejelentem, h be vok f…va simontól…

    • Celle
    • 2011 01 18

    @geod01 Én is örültem, már csak azért is, mert azért messziről jött vissza, meg bírtam őt mindig. 🙂

    Tőle én is! De az a gáz, hogy ez már annyira bonyolultan van bennem ráadásul, hogy nagyon. 😀 Mert hogy olyan biztató Fed játéka, hogy attól tartok, nagy kopp lehet, tehát Simon rendkívül veszélyes és még annál is inkább… mert hogy alapvetően szinte lúzer. 😀

  23. Na aggódjatok sztem sima 3 lesz 😀 Főleg annak fényében, hogy utóbbi időben elkezdtem bírni Simont 😀 Ez intő jel lehet 😀

    • geod01
    • 2011 01 18

    @cathy07
    mit bírsz rajta?:o 😀 és azért aggódom, mer épp oan teniszt nyom amivel fednek gondjai szoktak lenni…de legyen igazad.. 🙂

  24. @geod01 Egyszerűen szimpatikus lett 😀 Olyan kedvesnek néz ki 😀 Nem túl szakmai érveim vannak 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 A kedvesség jó nekünk! Legyen kedves nem megnehezíteni Rog dolgát! 😀 És tényleg az van, hogy neki nem stimmel Simon játéka, de hátha túllendül ezen az alapproblémán.

  25. @geod01
    Fed meg épp olyan teniszt nyom, hogy bárkivel felnyalatja a pályát. Egyébként meg Simon nem játszott olyan jól az első meccsén, sőt igazából tök átlagosan, és szarul szervált. Csak Lu sokkal többet hibázott mint ő. Ez persze nem jelent semmit, új nap, új meccs, csak mondom, hogy nagyon meglepődnék ha szettet lopna Rogertől.

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    Én meg hivatalosan bejelentem, hogy eldöntöttem, nem vagyok hajlandó aggódni Simon miatt. Roger jobb és kész. Amúgy sem lehet gond, mert dolgozom és nem tudom majd nézni a meccset! 😉 🙂 Amit egyébként nagyon fájlalok!

    • Celle
    • 2011 01 18

    @Vilandra Én nézem, legalábbis elvileg. 😀 Nem, gyakorlatilag is, naná! Muszáj!

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @Celle Az eredményt, azt én is folyamatosan fogom követni. De, ha te nézed élőben, az nekem már eléggé megnyugtató! 🙂
    A hajnali meccsekkel nincs gondom, szívesen felkelek, de napközben, az egyszerűen nem megy. Majd hétvégén! Ezért is kell Rogernek továbbjutni! Mert gondolnia kell az elfoglalt rajongóira is. 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 18

    @Vilandra Az a minimum, hogy gondoljon rád, helyes is! 😀 Na de hogy én megnyugtató lennék? Aj, Vilandra, csak azt ne mondd, hogy múlik rajtam bármi! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @Celle Még szép! Ha már Rodot nem vállaltad be, most minden energiádat Rogerre öszzpontosíthatod! Ez nagyon bíztató! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 18

    @Vilandra Hát csakis rá! 😀 De azért tisztázzuk: nem én nyerem a meccseit! 😛

  26. @Celle

    @Vilandra
    Igazából én 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @Celle Haha, ez nem kifejezetten volt a terv része! De ha már így rászóltál, eszembe jutott Adamtől a Master Plan. Azt inkább nem ide, majd elküldöm mailban. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @f4c3m4n Csak tudnám, hogy ez most jó-e nekünk! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 18

    @f4c3m4n Fész, akkor vigyázzá! 😛 Ki ne kapj! 😀 😀

    • geod01
    • 2011 01 18

    @cathy07
    éértem, vagyis elolvadsz tőle, mi?… 😛 😀 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @geod01 Bocs, hogy beleszólok, de tapasztalataid szerint a “kedves” ezt szokta jelenteni? 😛 😀

  27. @geod01 Ez erős túlzás 😀 Meg sokkal inkább aranyos, mint bármi más 😀 De a szeme szép és jól áll neki a szakáll ez igaz 😀

  28. @geod01
    Te nem aggódsz amiatt, hogy elfelejtesz teniszezni? 😀

    • geod01
    • 2011 01 18

    @Celle
    😀 ebben van vmi, csak érted, azt tudom, h simontól van olyan, h elolvadnak.. 😀

    @f4c3m4n
    aggódni? dehogy, ez félek már ténykérdés… 😀 :S
    de sztem (és köbö) M.U.K 😉 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @geod01 Egy mutánsból ne vonj le végletes következtetéseket! 😉 😀

  29. @Celle Mármint belőlem? 😉 😛 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Buggyant! 😛 Te nem mutáns vagy, hanem buggyant, Kéti! 😀 Nem, nem belőled… 😀

  30. @geod01
    lehet hogy csak áprilisban, ha előtte szar idő lesz 😀

  31. @Celle Ez talán jobb egy fokkal 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Nem, Kéti, ez kedves. 😀 Látod, kedves vagyok én is, mint Simon. 😛

  32. @Celle Ez igaz! 😛 És tényleg kedves, csak elsőre ugrott be, hogy a “másik ember láncfűrésszel simogat” 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    Én sem akarok beleszólni, de Kéti, én Simontól inkább megfagyok, mint elolvadok! Valószínűleg az én rossz ízlésem lehet. 🙂

  33. @Vilandra Az olvadást csak a prájm találta ki… 😀 Annyit mondtam, hogy kedves, aranyos, szép a szeme és jól áll neki a szakáll 😀 De messze van ez az olvadástól 😛

    • Celle
    • 2011 01 18

    @cathy07 Na jó! Ha ez neked láncfűrész, akkor tudlak sajnálni! 😛 Másrészt meg pont ezzel a számmal bántasz, mikor tudod, mennyire bírom, hát nem szép… 😀

    @Vilandra Pedig azért tényleg egész helyes. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @cathy07 És a kedves jellemvonásra mégis miből következtettél? Mert időnként kicsit másnak tűnik, nekem inkább idegesítőnek… 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @Celle A “tényleg egész helyes” meghatározás már talán közelít egy kicsit. Bár kezdek rájönni, hogy bennem lehet a hiba, hogy nekem ezek a fogalmak teljesen mást jelentenek! 🙂

  34. @Celle Érzékeny vagyok 😛 És nem akartalak bántani, én is bírom ezt a számot 😀 Annyira bántottalak csak, amennyire te engem 😀

    @Vilandra Néztem mostanában meccseit, meg még tavaly a gyerekével is tök helyes volt! 🙂 Meg sokat mosolyog, sose vitatkozik, ilyesmi… 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @cathy07 A kisbabás fotója az tényleg kivétel, ott még nekem is szimpatikus volt. A többi állítással tudnék vitatkozni, de nem fogok, mert nem szeretném megbántani az érzékeny lelkivilágodat! 🙂

  35. @Vilandra Azért nem olyan érzékeny az 😛 Meg Simon se a szívügyem 😀 Annyit jegyeztem meg, hogy egészen bírom, de azért rajongó messze nem vok 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @cathy07 Nah, ezzel már elkéstél. Ok, azt gondoltam, hogy Rod nyomába sem érhet nálad, de máris elkönyveltelek, mint hűséges Simon-kedvelőt, akivel jobb lesz vigyázni a jövőben! 😉 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @Vilandra @cathy07 Jámbor egy fajta. 😛 Meg tényleg helyes, egészen helyes, olyan kisfiús vagy mi. 😀

  36. @Vilandra Értettem 😀 Bár nyugodtan, sőt bátran mondhatsz rá bármit, nem fogok megrendülni rajra 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 18

    @Celle Ja, igen a kisfiús báj a nőknél mindig bejön. Nálam is, csak mások esetében. 🙂 😀
    Engem Ernie gyerekes durcija jobban meghat…

  37. Hát Simonra ha ránézek nekem az jut eszembe hogy nem nagyon kellene sminkelni az új Twilight film forgatásán 😀

    • Celle
    • 2011 01 18

    @f4c3m4n Ebben is van valami, igen. 😀 Karikás szemei körül világít az arca néha.

  38. húhú, ma este egy delpo-bagdha jónak ígérkezik, meghát ne felejtkezzünk el nagy kedvencemról a világ legjobbjáról iljá-ról, aki remélhetőleg hozza majd a kötelezőt brandy ellen…
    kicsit zavar, h tipsa is elengedte a meccset nando ellen, de ez van! holnapután lesz egy ricsi-berdych attól sokat várok, na meg ricsi győzelmet 😀 jó szurkolást a fed meccsre 😛

    • Celle
    • 2011 01 19

    @arcsike Jó meccsek lesznek, jaja, bár hogy Brandy ellen mi a kötelező, kétségeimnek adnék hangot. 😀 Ricsivel kapcsolatban sem győztél meg egészen, bár lenne igazad!

    További észveszejtően lényegbe vágó megfigyelésem, hogy Dzsóker ma nem a fekete selyem pizsijében játszik, örvendetes.

    Mariann meg azt mondja, Dodig nem túl magas, “olyan Agassi-méretű”. Jól indul a nap. 😀

    • geod01
    • 2011 01 19

    @arcsike
    nem lesz ma könnyű délelőttöm, fed is, delpo is kemény ellenfél ellen 😀

    • geod01
    • 2011 01 19

    @arcsike
    bár rájöttem, a ma estét te holnap hajnalra érted 😛 😀

  39. @Celle Új mértékegység ne viccelj! 😀 Teniszezőket ezentúl így mérik. 1,2 agassi magagasságú, 0,8 agassi, 1,3 agassi… 😀

    • Celle
    • 2011 01 19

    @cathy07 Végül is! 😀

    Nem kellene átköltöznünk a második nap alá? 😀 És nem kellene inkább Fedéket nyomni Dzsóker helyett az ES-en, hogy ne az akadozó streamet bámuljam, meg valami ékes szláv nyelvet hallgassak? 😛 Tudom, ez utóbbiban nem te vagy az illetékes, Kéti. 😀

  40. @Celle Az átköltözésért sem :DD Kedves kommentelőink ragaszkodnak ehhez 😀 De majd lesz valamikor harmadik napos poszt is 😀 Remélem majd még ma… 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

