C. W.

Addig is míg Fész aktivizálja magát, és megsoroz bennünket a cuki csajok fotóival, lenne egy kérdésem.  Értem én, hogy habcsók – mert Caroline amúgy is édes -, de mi a bánatért kellett eltüntetni a derekát?

Egyebekben: ezúton is hadd gratuláljunk a sima kezdéshez!

Reklámok
  1. Hát ez sok szempontból döbbenetes 😀

    • Celle
    • 2011 01 17

    @cathy07 Mi az a sok szempont? 😀

  2. @Celle Hát maga a derékhiány, amit említesz, aztán a fodros szoknyácska, de a leginkább a csuklószorító-izzadságtörlő piros izén döbbentem meg a kezén 😀 De a képből, amit linkeltél úgy tűnik azt ő is soknak érezte :DD

    • Celle
    • 2011 01 17

    @cathy07 Mintha el lenne függönyözve. 😀 Csuklós izét meg tán sose hord, nem emlékszem rá, úgyhogy direkt jó volt tervezni ilyen szép pirosban. 😛

    • geod01
    • 2011 01 17

    khm…nem tom, sztem jó ez a kép. 🙂 🙂

    • Celle
    • 2011 01 17

    @geod01 Nem csodálkozom. 😀 De nem a csajt zsűriztem, hanem a ruháját, az meg nem jó. Tönkrevágja a csípőjét meg a derekát. 😛

    • geod01
    • 2011 01 17

    @Celle
    én értem amit te mondsz…csak nekem nem vágja tönkre így hirtelen 😀 😀

    • Celle
    • 2011 01 17

    @geod01 Hát ha jobban megnézed 😛 , akkor nincs íve az oldalának. A dereka vastagabb lesz attól a hülye gumitól vagy mitől, a kis redők meg elrejtik a csípőjét. Neki ez nem olyan előnyös, mint lehetne más. 😀 Ráadásul ilyesmiben tök hasasnak néz ki az ember lánya, ha nincs baromi hosszú dereka, neki meg nincs. Szerintem.

    De mindegy is! 😀

    • Celle
    • 2011 01 17

    Ez jobb! 🙂

    • geod01
    • 2011 01 17

    @Celle
    ez is jó, kétség nincsen.. 😀

    • Celle
    • 2011 01 17

    @geod01 Na jó, a te szempontjaiddal sajnos nem tudok mit kezdeni. 😀 😀

  3. Nem bántani a kis habcsóklányt! Mondjuk a meccs az minden volt csak nem sima 😀 Dulko leüthette volna, ha nem ront bele minden második támadásba. De ettől függetlenül azért még javulhat Caro játéka. Papa fogta a fejét végig, mint Picard kapitány. http://operatorchan.org/v/src/v44690_Picard-facepalm.jpg

    • Celle
    • 2011 01 17

    @f4c3m4n Fész, neked hiszek, a meccset nem láttam, bedőltem a híradásoknak, bevallom. 😀

    Dehogy bántom a kis habcsókot! 😀 Már csak azért se tenném, mert két pasit bizonyosan ismerek, akik letépnék a fejemet, ha ilyesmivel próbálkoznék. 😛 😀 De bocsi, ennél láttam már rajta azért jobb gúnyát.

    Jean-Luc vicces… 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

