AO előtti edzések még mindig

Léjt

Hewitt is edzett már az előzetesen legjobbnak ígérkező első körös meccsre Nalbi ellen.

De a lényeg a tovább mögött 😉

Közkívántra

 

Nade akkor már a többiek sem maradhatnak ki!

kivételesen ruhában

Közkívánatra?

Södi

Reklámok
    • Vilandra
    • 2011 01 16

    Köszi Kéti! 🙂
    Úgy látom egy kis napozás még Lleytre is ráfér. Na azért nem annyi, mint Murrayre. Mindenesetre jól teszi, ha nem esik ki az első fordulóban. Mindkettő. Rogerről nem is beszélve, mert ő biztos csak ezért nem meri levenni a pólóját. 😉

    • Celle
    • 2011 01 16

    @Vilandra Rogernek nincs erre szüksége. 😛 Pólón keresztül is tökéletesen látszik, milyen szép válla és felsőteste van. Ami engem illet, szerintem sokkal jobban néz ki, mint pl. Verda izmozása. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @Celle Ilyen alapon inkább Rafafannak kellene lenned! 😉 😀 De legalább, mostmár értem, miért nem jön be nekem Verda! Amúgy egyetértünk, Roger pólóban, farmerban, öltönyben, azaz mindenhogy tökéletes! 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @Celle Na jó, ez is én voltam, de inkább nem írok ma többet. Azt hiszem be kellene regisztrálnom! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 16

    Már miért kellene Rafa-fannak lennem? Ezt nem értem. 😀

    • Celle
    • 2011 01 16

    Azért írj csak nyugodtan, látod, intézkedtem. 😉 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @Celle Köszi! Most komolyan, kinek látszanak legjobban az idomai még pólón keresztül is? Meg azért az az említett felsőtest sem elhanyagolható! 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @Celle Azaz, Rafának is vannak elvitathatatlan érdemei és mégsem Verda! Ezenkívül, még az angolját is igyekszik fejleszteni! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 16

    @Vilandra Az más, Vilandra, az más! 😀 Nem kifejezetten a muszklikra gondoltam. 😀 És persze hogy vannak érdemei, bírom is őt, de nekem sajna Fed vállai tetszenek, a nyomába se senki. 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @Celle Ja, vagy úgy. Ha nálad a vállak eldöntöttek mindent, akkor mégis én minek strapálom itt magam? 🙂 Mondjuk, egy percig sem gondoltam, hogy meggyőzlek az ellenkezőjéről!

    • Celle
    • 2011 01 16

    @Vilandra A vállak sokat nyomnak a latba, ja, de úgy általában is azt gondolom, sok baj nincs Fed testalkatával. 😉

  1. @Celle És még nem is meséltél arról, hogy mi a véleményed Fed és a lila póló viszonyáról 😛

    • Celle
    • 2011 01 16

    @cathy07 Hát teljesen jó, mi lenne? 😀

    Egyébként meg:

  2. @Celle Gondoltam egyszer véletlen még hibázhat is a srác 😛 😀 mondjuk sztem is jó a lila is 😀

    Offolsz itt Bordelloval 😛 Ejnye! De megbocsátok, mert ezt nagyon szeretem 😀

    • Celle
    • 2011 01 16

    Én is nagyon szeretem, ezért engedtem meg magamnak ezt a tájidegen kommentet. 😀 Viszont nem éppen off, mert hisz arról szól, hogy hordjunk lilát. 😛 Rögtön eszembe is jutott, látod.

    Fednek minden ilyen erős szín jól áll. 🙂

  3. @Celle Nade a teniszhez képest ez már off 😛 😀

    • Celle
    • 2011 01 16

    @cathy07 Elhatározás kérdése. 😛 😀 De persze, tudom, hogy az, csak közvetve érintettem a témát valóban.

  4. @Celle De nincs vele az égvilágon semmi baj:D

    • Celle
    • 2011 01 17

    @cathy07 Reméltem! 😀 😛

  5. hoppá, hoppá, mayer kiverte davit az első körben :O és monfils 0-2-ről fordított, érdekes eredmények már így rögtön az elején, és sok 5szettes volt eddig, ez jó előjel 😀 😛

  6. @arcsike
    jah Monf is meg Hal is 0-2ről, Kolbi meg Dustin is azért hajt hogy megismételhessék ugyanezt. 🙂 Davy ment a borscsba, Rog meg ááááá…
    Andy is elég meggyőző, meglesz a közös AO randijuk idén is 🙂

    • Celle
    • 2011 01 17

    @arcsike @f4c3m4n Most nézegettem végig az eredményeket, Davigyenkó tök kínos, azta! 😮 😀 Annak meg örülök, hogy Roddick és Fed nem kínlódtak sokat.

    Viszont Brown kikapott, ejnye! 😀
    http://www.australianopen.com/en_AU/players/overview/atpba65.html

  7. @Celle Én meg néztem 😛 😀 Mármint Fedet, meg amennyit Andyből mutattak 😀 Fed tényleg húúúúúúhaaaaaa 😀 Komoly volt 😀

    • Celle
    • 2011 01 17

    @cathy07 Nagyon rendes csaj vagy, hogy nézted! 😀 És grat Roddicknak, ügyesen megoldotta a feladatot ő is. Remek hasvillantós képek készültek róla, láttam. 😀

    Örvendek erősen, hogy Fed nem szórakozott sokat az első körben, csak ne jutna eszembe, hogy amikor jól kezd, akkor később rosszul végez. Már legalábbis előfordul. 😀 Mostanában. Néha. 😛 Bár az is igaz, hogy ilyen jól kezdeni, nem is tudom, mikor utoljára… Kezdem lassanként tán elhinni, hogy ez egy kicsit másik Fed. 😀 Már a tavalyihoz képest úgy az év közepe táján. Meg ahhoz képest, hogy ha nem az, rajongásom akkor is az övé, igen-igen kitartóan. De azért persze megnyerheti az AO-t. 😛

  8. @Celle Nade semmi második szettes “azt hittem már vége a meccsnek, ezért nem is teniszezek”-féle furcsaság nem volt tőle most 😀 Harmadik szett mondjuk nem volt parádé, de az is jó volt 😀

  9. Hopp, közben Henin? 😮 Vagyis Mirza…

    • Celle
    • 2011 01 17

    @cathy07 De nem biztos, hogy ez szokott nála lenni a baj, Kéti. 😀

  10. @Celle
    én is úgy gondolom, na meg remélem, jó volt látni, h andy jól játszik 😀

  11. @arcsike
    ez természetesen gionak ment csak egyel lejjebb sikerült rányomni 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

