Rally For Relief

Idén Rally For Relief néven került megrendezésre az Ausztrál Open előtti  jótékonysági gálaműsor. Az Ausztráliát sújtó áradás áldozatainak gyűjtöttek pénzt a fiúk, lányok.

Csipetcsapat

Két csapatot alkottak, a Zöld csapat kapitánya Pat Rafter volt, a csapattagok pedig: Andy Roddick, Andy Murray, Victoria Azarenka, Vera Zvonareva, Rafael Nadal és Kim Clijsters.

Az arany csapat feje Hewitt volt, csapattagok: Novak Djokovic, Ana Ivanovic, Justine Henin, Caroline Wozniacki, Roger Federer és Sam Stosur.

A mérkőzéseket Jim Courier vezette.

A tovább mögött kezdjük a képekkel, aztán videó!

Roger 🙂

Nole jobb elfoglaltságot talált magának, mint a tenisz

Czíííz Andy!

❤ 😀

Sorfal állítás?

Andy, mit nézel? 😛

Rafa örül. Máris nyert? :O

Azért látszik mekkora ellenségek ők 🙂

Azért tenisz is volt 😀

 

Henin, köszönjünk, hogy idén magyar színekben indulsz 😀

Csapatkapitányok

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    Látom, mindenki megérdemelt pihenését tölti,a holnap kezdődő virrasztások vagy felkelések előtt! Kivéve Kétit, aki most is szorgodkodik.:) Jók a képek és jó volt őket nézni is. Felkeltem hajnalban, de megérte. És igen, tenisz is volt benne, főleg a végén!

  1. Sziasztok! Most olvastam el az iwiwes üzit(látszik milyen gyakran járok ott…).Tetszik az ötlet(bár a Salakblog feltámadni látszik, de nekem hiányoznak a régi “arcok”, meg sok az unatkozó kisiskolás…). Nagyon jók a posztok, ügyesek vagytok!

  2. Szia tidel! 🙂 Köszönjük szépen, örülünk, hogy látunk! 🙂
    Nekem is hiányoznak a régi arcok, jó lenne itt legalább összejönni, AO alatt-meg egyébként is- jó megbeszélni az eseményeket 😀

    • geod01
    • 2011 01 16

    @tidel01
    a feltámadást miből érzékeled? (nem kötekedés, csak kérdezem 🙂 )
    más: nem bírom feldolgozni, h úgy tűnik, h adidas képes normálisan kinéző ruhákat kitalálni? 😮 😀 😀

  3. @geod01 Igen, Murray nagyon normálisan néz ki ebben is 😀 Meg a ruha is az és ez már sorozatban a második 😀 Lassan lehet reménykedni:D

    • geod01
    • 2011 01 16

    @cathy07
    igen, plusz enen cucca is teljesen okés sztem 🙂
    és rájöttem, én megint benne lennék egy fed-mári döntőben, ezt se hittem volna 😮 😀 (mármint, nem fedre gondolok 😛 )

  4. @geod01 Nade 3 GS döntő bukás már végleg összetörné a kicsi szívét 😀 Vagy azt ne mondd, hogy akkor Márinak drukkolnál 😛 Vagy azt szeretnéd akkor, hogy Fed kikapjon a döntőben vagy azt, hogy Mári harmadszor is, törjön össze szegénynek a lelke ismét 😀 Egyik variáció sem tetszik 😛

    • geod01
    • 2011 01 16

    @cathy07
    jó, ez is igaz…nem, nem drukkolnék márinak, nyilván fed az fed (de mondjuk az igaz, h nem törnék össze ha egy ilyen döntőben mári nyerne). viszont valóban, kicsit sem szeretném,h mári lelkibeteg legyen megint. de akkor hol nyeressünk vele gs-t végre? 🙂 🙂 legyen a garroson, rafa ellen? 😀 😀

  5. @geod01 az nem rossz! 😀 De akkor legyen sztem így 😛 AO: Fed, RG: Delpo, Wimbi: Roddick, USO: Murray 😛 😀 Sztem ez egész korrekt 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @geod01 Nem akarok ünneprontó lenni, de az a döntő most csak a negyeddöntőben jöhetne össze a sorsolás szerint! 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @Vilandra Vagy mégsem, mert Rafa ágán van. Akkor bocs, igazad van. Többet kellett volna ma aludnom… 🙂

    • geod01
    • 2011 01 16

    @cathy07
    hát, én aláírom kéti, ez kifejezetten kedvez nekem azt kell mondjam! 😀

    @Vilandra
    felkészülve kell idejönni, az ebből a tanulság.. 😛 😀 😀

  6. @geod01 Gondoltam én mindenkire! 😀 Semmi elfogultság nincs benne 😉 😀

    • geod01
    • 2011 01 16

    @cathy07
    neem, persze, fel se merült, az már messziről látszik, h nincs benne egy szem se.. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 16

    @geod01 Na, jah. Ismét igazad van! 🙂 Vagy inkább ne írjon, csak olvasson az, aki túl fáradt! 😉

    • Celle
    • 2011 01 16

    @cathy07 Bocs Kéti, de a szurkolás nem a korrektségről szól! 😛 😀

    • Celle
    • 2011 01 16

    @tidel01 Szia tidel! 🙂 Örülök, hogy látlak! És köszönjük a biztatást! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

