Lleyton-móka

Véletlen bukkantam ezekre a játékokra és elég vicces szerintem 😀 AO hajnali meccseihez elalvás ellen is jók lehetnek akár 😀

KATT IDE

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Kattintottam, de ez nem az én műfajom, azt hiszem! 🙂
    De a képen, óh Lleyt, még azt a sárga felsőt sem tudom hiányolni. Vajon miért?

  1. Éreztem, hogy valami ilyesmi képet kell betennem, hogy a poszt népszerű legyen 😉 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Hát, ja! Rögtön kedvem lett kattintani! 🙂
    Meg eszembe jutott az AO is, ahol sok ilyen kép szokott születni!

  2. Óóó igen! Majd lesz poszt is biztos, de eddig Feliről és Verdáról vannak csak edzős képek 😛 Még várok hátha lesznek másokról is 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Nemrég megnéztem a hot!hot!hot! témát, és szomorúan szemléltem, hogy Verda! Tudom, csak én vagyok, akinek nem jön be. De most szólok, hogy lehet még másoknál is keresgélni! Akár Rod is jöhet! 🙂

  3. Igen, ott még csak ő. 😀 Ha jön bármi friss kép az urakról, akkor rögtön jönnek a blogra is 😀 Gondoltam Verdát hátha valaki szereti, aki olvas bennünket 😀 Nekem se kedvencem…

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Persze, megértem én, hogy Verda meccseinek fénypontja a pólócsere! Azért a nézőknek is kell nyújtani valamit azért a drága belépőjegyért… 😉

    De, szerencsére jön az AO, ahol még az edzések is nyújthatnak számunkra némi izgalmat. És gondolom, szemeid a pályán lesznek! 🙂

  4. Ott, persze! 🙂 Minden izgi dolgot meg fogok osztani veletek, tuti 😀

    • Celle
    • 2011 01 10

    Én sem csípem Verdát, ha ez megnyugvás bárkinek. 😀 Amíg játszik és jól játszik, oké, de a pózolásai kissé sokkolnak.

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Celle, üdv köreinkben!
    Az, hogy játszik és főleg jól, az azért mostanában nem túl sűrűn fordult elő! 🙂
    Photoshot meg van bőven, ha róla van szó…

    • Celle
    • 2011 01 10

    Sajnos ez így van. Átnyergelt egy másik professzióra. 😀 Biztos ott kisebb erőfeszítéssel megyeget a szekér, csak hát engem enyhén szólva nem nyűgöz le. Az én hibám, tudom. 😀

  5. Engem sem! 😀 Meg még gondolom az is jó Verdának, hogy sokat gondolkodni sem kell 😀 A teniszhez meg nem árt(ana) 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Meg az enyém is, tudom. Nekem főleg az arcával van gondom, lehet egy kis smink feldobná! 😉 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Na jó, Kéti, én az agytekercseiben levő dolgokra még célozni sem mertem! 🙂 😀

  6. Muszáj eme “erényeit” is megemlíteni 😛 😀 Gonosz vagyok 😀 :S

    • Celle
    • 2011 01 10

    Na de nem biztos az, hogy buta! Honnan veszitek, hogy az? 😀 Ránézésre? Azért tud ő szépen játszani, azt ne vitassuk el tőle.

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Kéti, tudjuk! Ezért (is) szeretünk! 🙂

    Celle, nem is tudom, ez valahogy csak úgy jön. A belső kisugárzásából… 😉

  7. Ó köszönöm, Vilandra, aranyos vagy! 🙂

    Igen, sztem is ez látszik, de persze lehet meglepődnénk 😛 😀

    • Celle
    • 2011 01 10

    Nem kifejezetten intellektuális a pillantása meg az arcberendezése. Értem. 😀

  8. nagyon off de érdekel: akarjátok majd népszerűsíteni a blogot valamilyen formában, vagy csak így 5-en leszünk mindig? 😀

  9. Arcsi, te is a népszerűsítési hullám miatt találtál ránk 😛 😀 Írtam ott az összes salakblogosnak a csoportból, ennél többet egyelőre nem tehetettem 😛 De persze, ha vannak ötleteid szívesen vesszük 😛

  10. jah igen, ezt még nem is nehezményeztem, h csak úgy jutott el hozzám a hír :S
    majd gondolkodódom 😀

    • Celle
    • 2011 01 10

    Hogy szerettél volna értesülni, arcsi? 😛 😀

  11. a phone call would’ve been nice 😀 😛

    • Celle
    • 2011 01 10

    És az úgy megy, hogy fölveszem a kagylót, beleszólok a nagy semmi ürességbe, hogy arcsival szeretnék beszélni, és akkor valaki kapcsol is rögvest? 😛 😀

  12. egy próbát minimum megért volna 😀 😛 de mondjuk én nem ezen az úton indultam volna el 😀

    • Celle
    • 2011 01 10

    Honnan tudod, hogy nem próbálkoztam? 😛 És mégis milyen utak álltak rendelkezésünkre szerinted? 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 11

    Én is a népszerűsítés mellett szavazok, ha esetleg érdekel valakit.
    Jöhetnek Arcsi ötletei!

    • Csavargo
    • 2011 01 11

    Hali mindenkinek!
    Gondoltam ideköszönök, és gratulálok a színvonalas oldalhoz!
    És az első hozzászólásommal ide piszkítok:
    http://www.cosmopolitan.hu/rw_cikk/te_te_te/errol_beszelnek/11_ev_utan_szakitott_kedvesevel_a_sztar__
    egy kis pletyka sosem árt 🙂

    • Csavargo
    • 2011 01 11

    ja és amilyen szánalmas vagyok, most meg kell kérdeznem: hol lehet regisztrálni?

    • Celle
    • 2011 01 11

    Szia Csavargó! 🙂 Örülök, hogy látlak, köszönjük a gratulációt! A regisztrálásról majd Fész és Kéti okoskodnak valamit, nem tudom pontosan, mik a szándékaik meg a lehetőségeink. 😀

    Jaj, szegény Nadal! Csak nehogy ráverjék a balhét! 😀 Pedig nem is az a típus… már szerintem. 😉

    • Csavargo
    • 2011 01 11

    hát igen, szerintem is elég nagy poén:)

    • Celle
    • 2011 01 11

    Mondjuk, szerintem Shakira kb. reggelire enné meg szegény Rafát, ha úgy alakulna a dolog. 😀

  13. Szia Csavargó! 🙂 Elvileg mostmár kitettem a regisztrációs, bejelentkezős helyet 🙂 Ott először blogot akar veled regeltetni, de ki lehet választani, hogy csak felhasználónevet regisztráljon 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

