Folytassa, Del Potro!

Del Potro visszatért és nyert, vigadjunk! Két óra negyvenöt perc leforgása alatt marasztalta el 6/7  7/6  7/6-ra F. Lopezt Sydney-ben. Jól kezdi!

Reklámok
  1. http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/7c/fullj.c8b58687a6ed493113860338bef72ef4/c8b58687a6ed493113860338bef72ef4-getty-tennis-atp-wta-aus-sydney.jpg Már Delpo is ujjas pólóban játszik 🙂 Szerintem jól áll neki és nagyon szép ez a kék 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 10

    Köztudott, hogy nem vagyok egy Delpike rajongó, azt meghagyom Geodnak! 🙂
    De azért minden jót kívánok neki! És igen, ez jó hír, de nagyon!

    Kéti, ja, szép ez a szín, olyan tengerkék…

    • geod01
    • 2011 01 13

    a póló télleg szép.:) ellenben engem picit megijeszt, h ennyire nehezen tér vissza-gyakorlatilag hónapok óta próbálkozik, vmikor szeptemberben indult először.akkor ha jól emlékszem két versenyen, aztán megint hosszú szünet…szóval vannak kétségeim,h hová lesz képes visszajönni (és mikor).
    de drukkolok erősen az ténykérdés.:D

    • Vilandra
    • 2011 01 13

    Kedves Geod, azt tudjuk, hogy drukkolsz! Lehet, ez most kevés lesz. Talán neked is Celléhez kellene folyamodni egy kis segítségért… 🙂

    De igazad van. Túl hosszúra nyúlt ez a szünet, és elég nehéz lesz most bízni valami komolyabb eredményben. Én sem tenném. Inkább csak azért szurkolok, hogy erősödjön és visszatérjen valahogy a mezőnybe!

    • geod01
    • 2011 01 13

    doki írta nekem,h szte ekkora és ilyen szünet nem fogható a csuklósérülésére. Erősen tartok tőle, h minden bizonnyal igaza is van. És ezért félek, h a 09es AOs potrot nehezen fogom viszontlátni. :S de mint tudjuk, a remény hal megy a sorban utoljára 🙂

    • Celle
    • 2011 01 13

    Azért ezt pontosan nem tudni, meg néha Doki is tévedhet. 🙂

  2. Hát akkor ugyan csak negyeddöntős volt az AO-n, USO-t nyerte abban az évben 😛 😀 De lehet nem emlékszem valamire 😀 Mármint, hogy mennyire jól játszott két éve 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 13

    Ja, mert szerintem a fizikai sérülés mellett nem kellene kihagyni a lelki tényezőket. Ami szerintem sokszor erősebb is lehet. Arról nem is szólva, ha a gyengélkedés alatt megismerik, hogy van a világnak egy másik oldala is, ami nem olyan, mint amit eddig megtapasztalatak. Nehéz ügy ez…

    • geod01
    • 2011 01 13

    kéti: haha :L 😛 csak kiváncsi voltam figyel-e valaki 😛 😀 naszal ja, USOra gondoltam, bár azon az AOn a fed elleni 6-1, 6-0, 6-0 se volt gyönge 😀

    • Celle
    • 2011 01 13

    Azért csak jobb lenne úgy kommentelni, hogy van válasz gomb… kissé nehézkes ez így. 😀 Csak nehezen megoldható.

  3. Hát most megint kötekedem 😛 Ennél kicsit szebb volt a helyzet, 6-3, 6-0, 6-0 😀 Mindjárt jobban néz ki 😀 Meg azért említsük meg, hogy azt a meccset Roger nyerte 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 13

    Tényleg, az ott volt, az AO-n. Bár azt tekintsük inkább csak olyan tiszteletadásnak a “mester” iránt! 🙂

  4. Celle, nézegettem már sablonokat, mert ez tök jól néz ki, csak a válaszolás hiányzik, meg jobb lenne valami szélesebb 😀 Szólok, ha találok 😀

    • Celle
    • 2011 01 13

    Kéti, néztem én is. 🙂 Válasz gomb abban pl. van, ami a blogomnál van most, csak ott nem tudunk képet rakni a fejlécbe… :-S

    • Vilandra
    • 2011 01 13

    Celle, ebben igazad van, de azért így is megértjük egymást! 🙂

  5. jaja, tudom… De hátha van valami tökéletes megoldás, csak még nem leltük meg 😀

    • Celle
    • 2011 01 13

    Ha kommentelni akarunk, és normálisan meg rendszeresen, ez így tényleg nagyon nehézkes. Elég áttekinthetelen, kusza, egyebek… 😀 Szerintem másik válasz-gombos tán nincsen. Majd megnézzük. De ha több hely van, már jó. 🙂

    • geod01
    • 2011 01 13

    én azért, úgyis, mint igen aktív kommentelő 😛 😀 csatlakozom celléhez, h a válasz gomb jó volna. 🙂 főleg ha esetleg többen lennénk, több beírással, nehezen lehetne követni, h kinek és épp’ melyik hozzászólására megy a reag.:)

    • Celle
    • 2011 01 13

    Meg milyen hülyeség már, hogy a nickünk elfoglal fél oldalt. Rendezetlen, nehéz. De Fész mestert is meg kell erről győzni. 😀

  6. Igen, elég béndzsa így 😀 nah, akkor körbe tekintgetek, újra… 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 13

    Én meg támogatója vagyok minden forgalomnövelő mozgalomnak!
    De azért, bizonyos tömegek nem hiányoznak!
    Mondjuk ezt nem a válasz gomb dönti el majd! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 13

    Nem, az tuti nem a gombon múlik. 😀 Meg kell ám ahhoz nem kis népszerűség, hogy megjelenjenek mindenféle elemek. .-P

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

