Söderling nyert Brisbane-ben

A Brisbane-ben megrendezett 250-es tornán papírforma szerint az első két kiemelt játszotta a döntőt. Robin Söderling két szettben verte a címvédő Andy Roddickot.

Robin Söderling-Andy Roddick 6-3, 7-5

Nem baj, Andy, majd az AO-n 😉

Södi örült

Reklámok
    • Celle
    • 2011 01 09

    Aj, csak nem vitatkozott…? 😮 :-DDD

  1. Ő olyat sose szokott 😛 😉

    • Celle
    • 2011 01 09

    Ó nem, nem, nem…. 😛 😀

  2. Na ja az nincs benne az összefoglalóban de én hajnalban végignéztem. Rod azért kapott ki, mert Sóder az 1. szettben nagyon jól adogatott, míg neki az első két adogatójátékában nem jöttek a nagy szervák, a második mögött meg röviden játszott. A 2. szettben már jobb volt de nem eléggé. Egyszerűen nem elég hogy alapvonalon Sóder amúgy is veri, még védekezett is és 1 méterrel a vonal mögül ütötte a pörgetett ütéseit, amik a svédnek pont kézre pattannak. Vita amúgy először ott volt, amikor 2. szett elején Rod benyomott 2 nagy szervát, simán bent volt és a vonalbíró outot mondott, erre challanget kellett kérnie. (volt a meccsen vagy 10). Aztán 4-4nél a szél megfordult, és kint már amúgy is esett. Befújta oldalt a lyukakon a pályára a vizet, és Rod mondta hogy ő így nem játszik, mert nem fog lesérülni Melbourne előtt. Fergus Murphy meg lejött a székből, és elég érdekes módon taposta a vonalakat, majd mondta hogy szerinte nincs akkora nagy baj, de ha nem akarják folytatni nem kell. Rod meg felkapta a vizet, hogy hogy lehet így megnézni a csúszást.. és az hatalmas volt amikor mondta neki, hogy “Szerinted mi így mozgunk a pályán? (Imitálja Murphyt)… Nevetséges, mi nekünk nem ilyen lábmunkánk van!”. jó negyedórás szünet volt amúgy, azt végig dühöngte, de kellett neki mert nagyon frusztrált volt a játéka miatt.

  3. Andyvel alapvetően az a baj, hogy átváltott egy ilyen pörgetett tenyeresre, de erőtlen és rövid. Amíg Brad Gilberttel dolgozott, addig maximum elékészítésnek használt egy ilyen tenyót és aztán könyörtelenül megütötte a következőt. Ez az ami hiányzik a játékából.

    • Celle
    • 2011 01 09

    Fész! Nem akartad volna ezt is posztban megírni? 😀 Jó, tudom, kicsit tán sok lenne, mert még Fedről meg Doháról is epedve várjuk a magadét, meg persze jó ez itt is, kommentárként, csak ha mégis úgy gondolnád… 🙂

  4. Jó ez itt is 😀 amúgy is nálunk a kommenteket többen olvassák mint a cikkeket 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Fész, a célzást nem vettem magamra, mindegy hova írsz, úgyis elolvasom. Hátha tanulok belőle egy kis szakmait! 🙂
    Sajnálom, hogy nem jött össze Rodnak a címvédés! Kéti, márcsak azt nem tudom, nézted élőben vagy nem? Bár ebből ne vonjunk le hosszútávú következtetéseket…
    Lehet Rodnak Gioval kellene elbeszélgetnie, így az AO előtt! 😉 🙂

  5. Hát megpróbáltam felkelni, de mire odáig jutottam, hogy a tévét is bekapcsoljam már nem volt a meccs 😀 :S De az eredményt látva nem is bánom túlzottan… Egyébként nem szokott rá jó hatással lenni, hogy nézem…

    • Celle
    • 2011 01 09

    Vilandra! Fedrafi se nézi szinte sose Nadalt, úgyhogy lehet, hogy ez jó módszer. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Lehet, ami Fedrafinál bejött, Kétinél nem működik! 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Rogernek eddig Celle szurkolása segített a legtöbbet. Tegyük kötelezővé neki a Rod meccsek nézését élőben! 😉 🙂

  6. Hát kipróbáltam már azt is, hogy nézem, kipróbáltam most azt is, hogy nem… Egyik módszer sem tűnik sikeresnek, mert ha nem nézem is nyer azért, ha nézem is szokott nyerni, ha nem nézem is kikap, ha nézem olyankor is előfordul. Lassan el kellene gondolkodnom azon, hogy nem rajtam múlnak az ő eredményei 😛 😉

    • Celle
    • 2011 01 09

    Jaj, Vilandra, ha így lenne, kétszer is megnéznék mindent Fed érdekében. 😀 Viszont nem osztódom, bocs! 😛 Már csak azért sem, mert baj lenne a Fed-Rod meccsekkel. Hosszabbakat nyomnának, mint Isner és Mahut. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Kéti, én is pont így jártam, mint te. Ezért Celle a jó megoldás, csak ő még kéreti magát egy kicsit! 🙂 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Celle, a Fed-Rod meccsekre külön taktikát dolgoznánk ki, vagy olyankor egyszerűen letiltanánk és győzzön a jobb, de nélküled! 🙂

  7. Jaja, legalább még 1 GS-t intézzen neki 😛 Ez nem nagy kérés:P

    • Celle
    • 2011 01 09

    Az nem jó…!!! 😀 Mi az, hogy győzzön a jobb, de nélkülem?! Győzzön Fed! Velem vagy nélkülem! 😀

    • Celle
    • 2011 01 09

    Nem tudok intézni semmit! 😛 Ha tudnék, nem így állnának a dolgok, ahogy állnak. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Celle, most ne legyél már ennyire Fed-centrikus! Kétinek is kell néha egy kis segítség. Na, meg Rodnak! 🙂

    De jól van, ha ennyire nem akarod, velem lehet alkudozni…
    Kéti meg csak próbálkozzon egyedül tovább és sorsolja ki, hogy nézi vagy nem nézi! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 09

    Nem is biztos, hogy hat másra a varázserőm Feden kívül. 😀

  8. ja, nyert, h rohadna meg… de magamra vagyok a legmérgesebb, h nem néztem!
    mentségemre legyen mondva nfl miatt eleve 2kor feküdtem le és mikor fél4kor felkeltem és láttam h előbb páros döntő van elfelejtettem új ébresztőt állítani :S
    de nem baj, majd melbourne-ben 😀 😛

    • Celle
    • 2011 01 09

    Na ugye! Arcsin múlik! 😀 Nem engem kell felelősségre vonni!

    • Vilandra
    • 2011 01 09

    Ja, lehet Arcsi varázsereje hatásosabb Rodra, mint a tiéd.
    De azért ne reménykedj, nem úszod meg ilyen könnyen! Nah, szép is lenne, Arcsira áthárítani minden felelősséget! 😉

    • Celle
    • 2011 01 09

    Nem hordhatom én a vállamon Rod sikereinek terhét, ne már! 😀 Már csak arcsi miatt sem! Jól néznék ki! 😀

  9. hordom én, nekem nem teher 😀 😛

    • Celle
    • 2011 01 10

    Nagy megkönnyebbülés ez nekem, arcsi! 😛 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

