Rövidek hosszan

Mai legfontosabb hír, hogy Gréta két szettben legyőzte Goergest és ezzel döntős Aucklandben! A döntőt Wickamayer ellen fogja játszani, itthoni idő szerint olyan hajnali  fél 3-3 környékén. Gratulálunk és további nagy hajrá!

Arn Gréta-Julia Goerges 7-6, 6-3 🙂

Brisbaneben elődöntőbe jutott Roddick és Anderson mellé Stepanek és Söderling mai napon, így kialakultak az elődöntő párosítások.

Södi simán nyert

A lányok már az elődöntőkön is túl vannak, Petkovic-Kvitova döntő lesz holnap.

Chennaiban eddig Berdych és Malisse jutottak elődöntőbe.

Berdie úgy néz ki kilábalni látszik a maga kis gödréből melybe Wimbi után került

Chennai-al kapcsolatban muszáj megemlítenem egy tegnapi meccset ahol is Waw játszott egy 20 éves belga srác ellen. David Goffin eddig kiemelkedő eredményt nem ért pályafutása során, de nagyon jól játszott “magassága” ellenére. 163 cm a fiatalember. Remélem sokat hallunk még róla.

Ha elfeledkezem a magasságáról, akkor egészen bele lehet merülni milyen szép szemei vannak a srácnak

Dohában most kezdett Tsonga Federer ellen a döntőbe kerülés a tét.(Federeré az első szett 6-3-ra)

Hopman kupába döntőjében USA találkozik Belgiummal. Szerbek helyett ugortak be a belgák, mert sajnos Ana megsérült, hasfalhúzódása van, Sydney tuti ugrott, kérdés AO-ra sikerül-e meggyógyulnia. Még pont 10 napja van erre.

 

Jobbulást!

Hopman kupa kapcsán érdekes képek láttak napvilágot. Eddig is nagyon bírtam Mahut, de most kiderült, hogy nagyon vicces is a srác! Nem lehetne, hogy többször látjuk őt egy évben? Valahogy…

Jó hír, hogy Delpo edzett ma Sydneyben! Éljen! Nagyon jó újra ütőt látni a kezében.

Hurrá!

Verdasco persze reklámban is szerepelt anno azzal a szép hosszú hajával. Íme: (megjegyzés: lehet hangosan röhögni, mert ez viccesre sikeredett. Na jó… Röhejesre… 😀 )

Na akkor egy így készült vidi

És maga a reklám.

  1. aki nem tudná, annak mondom csak, h kapiék (a 2-esen) adják a brisbane-i elődöntőket hajnal 3-tól! sóder kezd, utána andy ha minden igaz…
    ja és hali amúgy 😀 😛

  2. @arcsike: na hello, régen látott arc! én már ma hajnalban is néztem Stepaneket meg Nestorék páros meccsét. Edzek az AO-ra. Egyébként eredeti kommentárral abszolut tök jó 😀

  3. én sztem majd csak andy-re fogok felkelni, mert azért az éjszakázást még nem vállalom be, neh a tanulás rovására menjen 😀 de ha minden jól megy akkor AO-ig már végzek a vizsgákkal és jó élet lesz 😛

  4. Szerintem én is csak Andyre, eddig mondjuk nem sokat láttam belőle, össze-vissza 2 szettet, de nem egy meccsen belül 😀 Mondjuk nem tudom idén hogyan van, hog jó hatással van-e rá, hogy nézem 😀

    • Celle
    • 2011 01 07

    Üdvözletem, arcsibáld! 😀 Rég láttalak!

    • Vilandra
    • 2011 01 07

    Grat Gréta! Anát pedig nagyon sajnálom, remélem hamar rendbejön.
    Részemről Mahut már akármit tehet, a tavalyi Wimbi óta bármit képes vagyok megbocsátani neki! 🙂
    Szerencsétlen Verda. És én még azt hittem, hogy számára már nincs lejjebb…

    • Celle
    • 2011 01 07

    Azt ne mondd, Vilandra, hogy Mahut nem volt csinos! 😉 😀

  5. ha szígorúan vesszük akkor most se látsz, de megbocsájtom eme képi nyelvbotlást 😀 és viszont 😛

    • Celle
    • 2011 01 07

    Gáláns vagy és nagyvonalú, mint mindig. 😛 De megbocsátok én is. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 07

    Jaja, csini, csak még azt nem tudom eldönteni, hogy nőiesen férfias vagy férfiasan nőies! 😉 🙂

    És üdv Arcsi! Jó, hogy látlak, így is…

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

