Nem lehet megunni

Pont azon gondolkoztam a napokban, hogy össze kéne vágni Roger összes tweenerjét. RF1Goat néven valaki megelőzött. Amit a Hit for Haitin ütött nincs benne, de ha úgy nézzük ez érthető, hiszen az nem tétmérkőzés volt. Ezen kívűl viszont alapos munka, a felvételek többsége jó minőségű, szóval enjoy.

És amiért maga ez a poszt született, bár technikailag nem tweener… legyen mondjuk facing the court tweener 😀

UPDATE: Rogernek is tanulnia kellett valakitől 😀

Reklámok
    • Adah
    • 2011 01 04

    Ez az összeállítás nagyon jó. 😀 Vannak amiket nem is láttam tőle…
    Ezt egyszer kipróbálom a pályán. 😀

  1. @Adah: Helyes 🙂 jó dolog, én is szoktam 😛

    • Adah
    • 2011 01 04

    Na jó, de én sajnos lenni kezdő, veled ellentétben. 😛 😀 Előre látom, hogy az első pár próbálkozás egy fájdalmas találkozás lesz az ütővel. 😀

  2. Ne játék közben próbáld először! Keress egy falat állj fel vele szemben, üsd neki a labdát annyira és olyan szögben, hogy visszapattanva átrepüljön a fejed felett, mint egy átemelés és már csak annyi a dolgod, hogy megfordulsz és megpróbálod megütni 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

