Köszöntő másodszor…

Én vagyok a gyönge pont.

Nem hogy nem értek a teniszhez, de egyáltalán nem értek hozzá. Számokat szinte elvből nem vagyok hajlandó megjegyezni, időpontokra és nevekre is alig emlékszem, kedvező esetben kedveseim szülinapjára jó ha hogy. És nem is túrom folyvást a netet, hogy naprakész legyek, nincsenek készleteim képekből, videókból, vicces sztorikból. Se-se. Legfeljebb élményeim vannak, igaz, abból mélyek is meg sok is, és meg tudom állapítani, jól állnak-e Rafán a dzsungel színek. Nagyjából ennyit bírok. Mert véleményem az aztán van! Súlyosan! Néha talán megosztom veletek, de azért aggódni fölösleges. Mert kritikai érzékem is van. Saját magammal szemben is. Még szerencse…

Reklámok
    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Nem is tudom, van-e fontosabb a teniszben, mint az élmények, meg a szerelések színkavalkádja. Ja, de igen. A 14-7. Vagy mennyi is? Mégis kit érdekel, amikor már Rafa is kezd teniszezőre emlékeztető mezt felhúzni magára! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Igen, ez így is van! Az élet legfontosabb dolgai itt kezdődnek és végződnek. Bennünk. 😉 😀 És Rafa is valóban, határozottan szépül, egyetértek. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Na azért, hogy szépül, azt én még nem mondanám…
    De határozottan fejlődést mutat, bizonyos téren! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Én bízom benne! 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Szeretem az optimizmusod. De, nem is tudom, aki ennyi idős korára már nem érte el nálam a megfelelő tetszésindexet, annak legalább Sean Connery jelenlegi korába ( és az annak megfelelő sármjába! ) kell érnie, hogy előre tudjunk lépni valahová! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Ó, értem én! 😀 De nem is kell, hogy minden a mi kedvünkre legyen. 😉

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

