Első lábnyomaink a kibertérben

Üdv mindenkinek!

Bár még nem úgy néz ki, mi valamiféle tenisszel foglalkozó blog szeretnénk lenni. Ha minden igaz, négyen fogjuk nap, mint nap arcotokba tolni a kontentet. Írunk a profi férfi és női versenyekről, illetve külön kitérünk a magyar teniszezők és juniorjaink teljesítményére. Lehetőségeinkhez mérten képekkel és videókkal színesítjük majd a posztokat. Lesznek meccselemzések, tornaösszefoglalók és persze az elmaradhatatlan bulvárhírek. Örülnénk neki, ha kialakulna egy nyüzsgő teniszkedvelő közösség!

5 szettesekben gazdag 2011-t kívánunk mindenkinek 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Nemcsak azért, hogy legyen már hozzászólás, de mégis!
    Nekem tetszik az ötlet, meg jó lenne az a teniszkedvelő közösség is…
    De ki a rejtélyes negyedik? Bár van egy sejtésem. 🙂

    Na de az ötszettesekben vitatkoznék, nem bírja mindig azt már az én idegzetem. És ha kérhetném, legalább ne az első fordulóban!

  1. Üdv nálunk!

    Nem feltétlenül Rogernek kell játszania az 5 szetteseket 😛 És ha két olyan játékos játssza, akikért nem különösebben izgulsz, még egész szórakoztató is lehet 😀

    • Celle
    • 2011 01 03

    Isner-Mahut? 😛 😀

  2. Hát figyelj, amellett hogy izgi volt, még elég sokat is mutogatták. Kapiék az ünnepek alatt legalább 3szor lenyomták… bár erős a gyanúm hogy csak azért mert nem tudták kitölteni a műsoridőt 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Na, ja, én is pont erre gondoltam. Az Isner-Mahut is így kezdődött. Aztán a végén már azt sem tudtam, hogy a saját lelki nyugalmamért vagy az ő testi épségükért izgulok jobban! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Jó volt az, én bírtam! 😀

    • Celle
    • 2011 01 03

    Csak a munkájukat végezték, és a fizetés se rossz! 😛

  3. Na igen, de a szokásos műszak többszörösét húzták le 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Miért, akkor már nem is aggódhatok értük? 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Dehogynem, aggódni mindig lehet. 🙂 Én saját magamért is gyakorta, mikor nagyon fölhalmozódik a mosogatni való. 😛

  4. Az nem inkább sajnálat? 😛

    • Celle
    • 2011 01 03

    Rokon a kettő, és nem. Az biza aggódás. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Nem, az inkább önsajnálat! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Önaggódás. 😀 Nem sajnálom én magamat, meg kell csinálni, na de ha belerokkanok… érted… 😉

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    OMG. Néha elgondolkodom rajta, vajon miért én vagyok az egyetlen ember ezen a bolygón, akit nem zavar a mosogatás ténye? Akármennyiről is van szó. Jó, mondjuk soha nem dolgoztam egy olyan igazi konyhán, ezért nem lehet fogalmam a mennyiségről! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Engem sem zavar, félreértés ne essék! Általában. Csak ha bizonyos családtagok elmebajos módjára gyártják a mosatlant, akkor valóban aggódás kerít hatalmába, hova vezethet még ez… 😀 Egyébként az ablak pucoválását is elég szívesen. 🙂

    Jó, hogy ez egy teniszblog! 😉

    • Vilandra
    • 2011 01 03

    Miért, szerinted a teniszezők soha sem mosogatnak?
    Roger, saját bevallása szerint, szokott Mirkának segíteni a házimunkában! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 03

    Segíthet nekem is, ha éppen úgy adódik. 😀

    • geod01
    • 2011 01 04

    itt ilyen ‘válasz erre’-dolog nem lesz? 😛 mindenesetre vilandrának mondom, h engem pasilétemre se zavar a mosogatás kicsit se. 😀
    másik fontos téma: gio, ennél egyszerűbb nicknév választására nem volt módod? 😛 meg mi baj volt a régivel? az direkte salakblogos marad vagy hogy? 😀

    • Celle
    • 2011 01 04

    Nem lesz, mert nincs rá lehetőség. Illetve lehetne egy igen bonyolult ágrajz, de azt Fész inkább likvidálta. 🙂

    • Celle
    • 2011 01 04

    Egyebekben… a mosogatás élharcosainak (Vilandra, Fed, geod01) szíves örömest fölajánlom egy szem öcsikémet pár hónapra, csak hogy örüljetek! 😀 Mire végeztek a rakás mosogatni valóval, amit gyártott, ő már garantáltan a következő étkezésnél tart. Egy kisebb város kés- és pohárkészletét éli föl alkalomról alkalomra. 😛

  5. Az a baj a válasz dologgal, hogy ilyen hasábos cuccba erőlteti, és minden egyes válasz beljebb kezdődik. 1 válasznál még nem olyan vészes, de amikor a válasz válaszának válaszára érkezik egy válasz, az már rettenet csúfítja az oldalt 😀 kénytelenek leszünk a válaszunk elé írni, hogy @geod01 stb.

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Geod! Ismét nem csalódtam, tudtam én, hogy rád mindig számíthatok! 😉 🙂

    Celle: Egy hétre bevállalom, többre nem. Nem akarok én lenni az ügyeletes munka hőse! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 04

    Vilandra! Tényleg semmi bajom a mosogatással, még pihentet is. De ez rémes, szólok előre! 😀 Először is össze kell vadászni a csetres egy részét, mert azok valamilyen rejtélyes okból nem a mosogatóban landolnak. Sőt! Mire befejezed a mosogatást, keletkeznek újabb darabok, főleg kések… a poharak hármasával születnek bele a mocsokba, lehetőleg málnaszörp ragad beléjük, ilyenből van alapjáraton és mindig 2-3 darab. Étkezési aktustól függetlenül. Ha az is van, akkor lehet számítani plusz kettőre, nagyjából… 😀 és a tányér, kanalak, lábos, kések tömkelege, kések csakis csoportosan… valahogy a kés is olyan, mintha teremne a hűtőtetőn. Mégh öntözni se kell. Mindig találok párat ott jártamban-keltemben.

    Viszont gyorsan nő a körmöm, mint a tüzes istennyila, ez is lehet előny, ha az. 😀

    Nem részletezem. Lehet, hogy geod01-gyel ketten kellenétek egy ilyen nemes feladatra, mint az öcsém. Úgy talán megbirkóztok vele. 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Celle, azt hiszem ismerős a helyzet. Mivel a lányom egy született szórakozott prof. volt kin gyakorolnom. Kikotorászni a szemetet a mosogatóból és előhalászni a szemetesben landolt kanalakat, tányérokat. Ma már azt is tudom, nem létezik olyan hely a lakásban, ahol ne lehetne találni egy-két rendesen elhasznált poharat, lehetőleg több nappal azelőtti állapotban…

    De, azért ez még egy teniszblog! 🙂 😀
    És nem hiszem el, hogy ez a szerencsétlen Beck elcseszte, amikor kiegyenlíthetett volna Rafi ellen…

  6. Hát Rafa ellen így szokták a srácok… 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    És folytatni is így szokták! Gyorsan el kellett veszíteni az első adogatást a 2.szettben… 🙂

  7. Igen, ez a recept! Majdnem visszajönni, de aztán azt jól elcseszni, utána a lehetőség elmulasztása miatt a csalódáson nem tudni túllépni és simán bukni a meccset! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Jó-jó, de azért ez a 0-5, ami hamarosan 0-6 lesz, az már kicsit túlzás! Ez még önsajnálatból is maximális önzés! 🙂

  8. Nem szokott ő hozzá ekkora traumákhoz! 😀 De valóban, gondolhatna a rajongóira 😉

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    De nem gondolt. Kissé későn szóltunk, azt hiszem. Na, ezért sem jó meccset csak így nézni, nem elkötelezett fanként! 😉 🙂

  9. Meg nem ez alapján fogsz rászokni a Rafa meccsekre 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Na, ja. De azért dícsérj meg! Figyeled, milyen erős az önkontrollom? Tegnap döntöttem és ma végignéztem. 🙂

  10. Igen, nagyon ügyes vagy! És eredménye is lett… Szokod Rafán ezt a ruhát. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Igen, eszembe jutott, hogy a lányomnak legalább 3 ilyen színű nyári felsője van. Igaz, rajta jobban áll! 🙂

  11. http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/00/fullj.1e7b7654ae2efd97ae0ca0c44369ec71/1e7b7654ae2efd97ae0ca0c44369ec71-getty-tennis-atp-qat-nadal-beck.jpg És eddig nem is láttam, hogy a vállán még van egy minta is! 😀
    De Roger ruhájáról és meccséről még nem is mondtál semmit 😛 Vagy ma csak Rafázol? 😉

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Óh, tényleg, és még a derekánál is, a jobb alsó sarokban is elbújt valami kis apróság, a fotó alapján! 🙂

    Igen, ma nagyon elszánt vagyok. Csakis Rafa, hogy lásd, milyen eltökélt vagyok, kb, még két napig…

    Rogerből sajnos keveset láttam, főleg az első szettből, mert akkor még dolgoztam. De az sem volt valami meggyőző számomra! Mondjuk, tudjuk be ezt szokásos első körös meccsnek.

    A szerelése meg, számomra nem igazán fantáziadús idén. De, aki benne van, az számít igazán! 🙂

  12. Ahogy mondod. látom én is. Az egy kis bika-jel, ami a cipőjén is talán, de a sapkáin megjelennek. Na, Rafának is lett RF-lógószerűsége, amit a már a pólóra is feltesznek.

    Persze a lényeg Rog! 🙂

  13. @Vilandra: Azért szerintem elég meggyőző volt Roger, tekintve hogy a holland srác milyen jól játszott. Nehéz volt kezelni a szerváit, nem félt Rogertől és egész sok nyerőt is ütött. Persze a 2. szettre elfogyott, de ahhoz képest hogy 2. főtáblás meccse volt, sokkal jobban teljesített, mint az átlag szokott ilyen helyzetben. Pláne hogy Roger se szokott ilyen jól játszani 1. körben. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    f4c3m4n: Gio, kérlek, keress egy új nevet! Ezt épp elég lesz mindig bepötyögnöm!!!

    De örülök, hogy te máshogy láttad. Ezért sem jó, amikor nem tudom megnézni az egész meccset, mert ilyenkor nyilván nem tiszta a kép. Sajnos nem lehet a munkaidőmet mindig Roger meccseihez igazítani! 🙂

    Viszont, máris nyugodtabb vagyok, hogy megvígasztaltál, mert Rafa már megint gázolt, és számomra még mindig ijesztő ez a srác!

    • Celle
    • 2011 01 04

    A grafitszürke-hófehér-napsárga kombó szerintem meg gyönyörű és elegáns! 🙂 Persze sokat dob rajta, hogy Fed van benne, de azért úgy egyébként is. 😀

    • Celle
    • 2011 01 04

    Vilandra! Hívd csak nyugodtan Fésznek! 😀 😉

  14. Celle, összezavarod itt szegény Vilandrát! 😀

    Bár ugye volt Ő Csárli is 😛 😀 Meg van is, persze! 🙂

    • Celle
    • 2011 01 04

    Na de ez hasonlít a jelen nickre. 😀 Kecske is káposzta is… vagy ez ide most nem jó? 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    A Fésszel talán még én is meg tudok birkózni! 🙂

  15. Akkor Fész! 🙂 Eldöntöttük, ha akar vitatkozni majd megteszi 😛

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Kedves Celle! Rogeren még a szakadt farmer egy rongyos pólóval is elegáns, de. Azért a Nike kitalálhatott volna valami ütősebbet is, nem gondolod?

    • Celle
    • 2011 01 04

    Nekem ez tetszik. 😀 Egyszerű, az igaz, de süt, mint a napocska. 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    De lehet, csak az a bajom, hogy mostanában hozzászoktam Adam extravagáns öltözékéhez és ezt várom a teniszezőknél is! 🙂 😀

  16. És azt is, hogy Rog játék közben ki legyen festve? 😛 Valahogy nem tudom elképzelni 😀

    • Celle
    • 2011 01 04

    Legfeljebb a körmei. Feketére! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Kis gonoszak vagytok! Nem kifejezetten erre gondoltam! Rogit nem igazán tudom így elképzelni… 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    De lehet, ez jót tenne a tenisznek, mint sportág népszerűsítéséhez! Főleg a tini lányok körében! 😉 🙂

    • Celle
    • 2011 01 04

    Már a körömlakk? 😀 Vagy maga Adam?

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Óh, ne kérdezz tőlem ilyeneket! Annyira elfogult vagyok… 🙂
    De, képzeld csak el a teniszező srácokat egy kis make-uppal, ékszerekkel, csilli-villi kiegészítőkkel! Frenetikus lenne a hatása.

    • Celle
    • 2011 01 04

    Nem tudom, Vilandra, valahogy ez nekem annyira nem hiányzik, de jöjjön, aminek jönnie kell! 😀

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Celle, emiatt nem kell aggódnod, mert:

    “It’s been a long, a long time coming
    But I know a change gonna come, oh yes it will”

    • Celle
    • 2011 01 04

    Nem is aggódom. 🙂

    • Vilandra
    • 2011 01 04

    Ettől én sem féltem, egy percig sem! 🙂

    • geod01
    • 2011 01 06

    gio: arra nem jött válasz, h mi a vihar ez a név.. 😛

  17. @geod01: kreatívnak kellett lennem, mert egy csomó név foglalt volt már ezért számokkal helyettesítettem a betűket. Ettől még ugyanúgy lehet hívni, ahogy eddig, nem kell beírnotok minden egyes alkalommal ezt 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

